
Estaria bé veure pujar i baixar un tren, ni que fos una reproducció, si no volen fer servir el 300.
Hora i data actual: Dijous 01/05/2025 5:53
Entrada Autor: metring » Diumenge 30/08/2009 1:27
Entrada Autor: Alemany » Diumenge 30/08/2009 1:55
Jo quan vaig anar a localitzar les cotxeres fa anys, ja només quedava un solar. Però m'ha picat la curiositat i crec haver localitzar el lloc exacte a on es trobava l'elevador prenent con a referència la imatge que he enviat en l'anterior missatge. Si us hi fixeu, en la imatge inferior surt un edifici antic amb persianes de fulla, i estic segur que és el mateix que ara queda a mà esquerra de la biblioteca. He marcat en vermell la zona aproximada a on dedueixo que es trobava l'elevador, que pel que sembla es trobava en un extrem vora la tàpia que llindava amb la pròpia pl. Lesseps. Si no m'equivoco correspon actualment a la marquesina monumental de la biblioteca. És la sala de lectura que dius? Encara no he estat dins la biblioteca...TramviaBlau ha escrit:---em sembla que la sala de lectura de la biblioteca de Lesseps hi queda a sobre just del pou....
Entrada Autor: TramviaBlau » Diumenge 30/08/2009 17:21
Entrada Autor: faristol » Diumenge 30/08/2009 20:38
Entrada Autor: Alemany » Dilluns 31/08/2009 15:44
Entrada Autor: faristol » Dilluns 31/08/2009 18:25
Entrada Autor: 122-042-132 » Dilluns 31/08/2009 21:42
Entrada Autor: Alemany » Dimarts 01/09/2009 8:11
Entrada Autor: Alemany » Divendres 04/09/2009 7:10
Jo n'estic segur. No havia caigut mai fins que Faristol va treure l'assumpte, però realment quan hi havia que fer passar una via de tramvia per un lloc a on ja hi havia una claveguera, suposo que era la solució universal. Ja seria una mica estrambòtic el recorregut de la via si s'hagués de desviar uns cms per evitar la tapa, però el que no podia fer-se és traslladar el pou de lloc. A més, segur que eren peces completament artesanals, especialment perquè la "secant" del rail en cada cas, no podria caure sempre a la mateixa distància. Donen ganes de comprar una tapa nova i substituir-la per tal de preservar-la, perquè un dia d'aquests desapareixerà per sempre.metring ha escrit:Jo de moment, és el primer cop que ho veig, però no es pot descartar que amb la de carrers a on passaven tramvies, fos fins i tot habitual.
Entrada Autor: El LLOP » Dimarts 08/09/2009 14:48
Entrada Autor: TramviaBlau » Dimarts 08/09/2009 22:06
Entrada Autor: BCN2008 » Dimarts 08/09/2009 22:07
Entrada Autor: faristol » Dimecres 09/09/2009 8:46
Torna a “Història del transport”