Nous trens per al Metro de Barcelona
- 122-042-132
- N9

- Entrades: 1948
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Nous trens per al Metro de Barcelona
Alstom és la única empresa que s'ha presentat a la licitació per la construcció dels 39 nous trens pel Metro de Barcelona.
"Els 39 trens nous inclouran 22 unitats per al tram central de la L9 i 17 addicionals per millorar la capacitat i freqüència de les línies convencionals; amb assignacions específiques de 4 trens per a la L1, 3 per a la L2, 6 per a la L3, 4 per a la L4 i un reajustament de 4 trens de la L3 a la L5."
Crec que la assignació no és ben bé així, ja que els trens existents a les línies L2 i L4, de la sèrie 9000, seran concentrats tots a la L9, i part dels 22 nous aniran a la L2 i L 4. Salut!
Enllaç a la noticia:
https://share.google/0aWvogC9jZTPpFzBZ
"Els 39 trens nous inclouran 22 unitats per al tram central de la L9 i 17 addicionals per millorar la capacitat i freqüència de les línies convencionals; amb assignacions específiques de 4 trens per a la L1, 3 per a la L2, 6 per a la L3, 4 per a la L4 i un reajustament de 4 trens de la L3 a la L5."
Crec que la assignació no és ben bé així, ja que els trens existents a les línies L2 i L4, de la sèrie 9000, seran concentrats tots a la L9, i part dels 22 nous aniran a la L2 i L 4. Salut!
Enllaç a la noticia:
https://share.google/0aWvogC9jZTPpFzBZ
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7391
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Amb la quantitat d'empreses que hi ha al món que tenen capacitat per fabricar trens de metro, que només es presenti un fabricant i li acabin donant el contracte en exclusiva, fa una pudor a socarrim històrica.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif, Afició ferroviària - Web ferroviària - Història de la SEAT - Museu del Transport de Barcelona
-
ferroviario_catalan
- N8

- Entrades: 739
- Ubicació: Horta L5
Eso lo dije hace tiempo, que Alstom acabaría haciendo mínimo los 7000 restantes de L3… Y mira por donde! 



Pues nada, nos prepararemos para invasión de 7000 también en L2 en su totalidad y L4 algunos.
Pues nada, nos prepararemos para invasión de 7000 también en L2 en su totalidad y L4 algunos.
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
Té pinta que el perllongament de la línia 2 per sota de Montjuïc tornarà al calaix 
Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
Evidentment, Alstom té la fàbrica aquí. Ja ho fan a propòsit per a que surti guanyadora.
Salut!
#volemL9
#volemL9
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7391
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Evidentment. Però aleshores que deixin de fer un concurs i especifiquin clarament que la condició és tenir la fàbrica a Catalunya o Espanya.
Volen anar de transparents i demòcrates i al final acaben semblant tot el contrari.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif, Afició ferroviària - Web ferroviària - Història de la SEAT - Museu del Transport de Barcelona
Si per ells fos, no farien cap concurs. Però la llei els hi obliga.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
A veure, les condicions són públiques i les pots veure aquí (si tens temps de llegir uns pocs centenars de pàgines de documentació). I abans estava presentada CAF i ara és Alstom: https://contractaciopublica.cat/ca/deta ... /300615476
Així en diagonal, no veig res de l'altre món, hi ha vàries clàusules que filtren a empreses que fabriquin dins de l'Unió Europea, i que acreditin un mínim d'experiència construint metros, això ja deixa molt poques empreses candidates. D'altra banda, hi ha vàries referències a permetre UTE's d'empreses, tampoc sembla dissenyat a mida per algú.
No sé si el preu màxim de licitació be estigui tant ajustat que cap empresa de fora és vegi capaç.
Així en diagonal, no veig res de l'altre món, hi ha vàries clàusules que filtren a empreses que fabriquin dins de l'Unió Europea, i que acreditin un mínim d'experiència construint metros, això ja deixa molt poques empreses candidates. D'altra banda, hi ha vàries referències a permetre UTE's d'empreses, tampoc sembla dissenyat a mida per algú.
No sé si el preu màxim de licitació be estigui tant ajustat que cap empresa de fora és vegi capaç.


