Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
No dic ja fins a Badalona Centre, però que faci aviat 17 anys que es va obrir la zona comercial de Montigalà i va anar a viure gent als pisos de la Vil·la Olímpica d'allà, i que no hi hagi perspectiva de fer arribar la línia allà des de Fondo, ja és una qüestió de pura desídia social.
Hola, nois. He estat revisant informació al Pla Territorial Metropolità de Barcelona i he trobat un plànol que m'ha cridat l'atenció: http://www.gencat.cat/ptop/ptcat/ptmetr ... posada.pdf
Si us fixeu en el ramal Badalona de l'L10 podeu observar una prolongació de Gorg fins al Port de Badalona, juntament amb una ampliació de l'L1 fins a la platja.
Us adjunto un mapa més entenedor: La meva pregunta és si sabeu alguna cosa d'aquesta prolongació de la línia 10.
Si us fixeu en el ramal Badalona de l'L10 podeu observar una prolongació de Gorg fins al Port de Badalona, juntament amb una ampliació de l'L1 fins a la platja.
Us adjunto un mapa més entenedor: La meva pregunta és si sabeu alguna cosa d'aquesta prolongació de la línia 10.
Entre la desactualització d'algunes propostes (per exemple, línia de rodalia entre Cornellà i Castelldefels, que segons el PDF en qüestió encara dóna la volta per St. Joan i St. Boi) i que vàries d'aquestes obres (trasllat de la línia del Maresme a l'interior i altres) que ni tan sols figuren al PDI actual, tot fa pensar que n'hi ha per temps. Això, si s'arriba a fer mai.
Com es pot veure en el cas de l'arribada de la L3 a la Trinitat Vella, perllongar línies de metro en una estació, per molt sensat que sigui el projecte, és un part lent i dolorosíssim.
Com es pot veure en el cas de l'arribada de la L3 a la Trinitat Vella, perllongar línies de metro en una estació, per molt sensat que sigui el projecte, és un part lent i dolorosíssim.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Acabo de descubrir este magnífico foro y ya que os veo expertos en la materia, ¿Sabéis como van las obras para que la flamante L4 llegue hasta Sagrera?
Supongo que aun faltará bastante, y es que me ha llamado la antención que en los nuevos planos que aparecen en el metro, no salga ese prolongamiento de forma discontinua.
Ya direis algo
Supongo que aun faltará bastante, y es que me ha llamado la antención que en los nuevos planos que aparecen en el metro, no salga ese prolongamiento de forma discontinua.
Ya direis algo

Las obras estan desiguales:Redmun ha escrit:Acabo de descubrir este magnífico foro y ya que os veo expertos en la materia, ¿Sabéis como van las obras para que la flamante L4 llegue hasta Sagrera?
Supongo que aun faltará bastante, y es que me ha llamado la antención que en los nuevos planos que aparecen en el metro, no salga ese prolongamiento de forma discontinua.
Ya direis algo
Por una parte, el tunel entre el triangulo ferroviario y la estación de Sagrera está acabado, y la L9 lo utilizará a partir del verano, provisionalmente hasta que se inaugure el tramo central de la L9. Por otra parte, el tunel entre La Pau y el triangulo ya estaba hecho, solamente falta la estación de Santander.
La inauguración está prevista para 2014, cuando la L9 deje de utilizar el tunel de la L4.
referent a la L5, pel més que bé (Febrer) es tallarà la línia durant un cap de setmana (de divendres a diumenge) per a la substitució de l'enclavament de Maragall. El servei serà de Cornellà a Sagrera i des d'allà servei subtitutori d'autobus fins a Maragall i Horta. Més endavant també es tallarà la línia entre Collblanc i Diagonal per substitució de l'enclavament de Sants-estació. Pel juliol ja està prevista la perllongació fins a Vall d'Hebron i l'implantació de la distància objectiu.
¿Entonces hasta que la L9 no esté totalmente acabada, la L4 no llegará hasta Sagrera?BCN2008 ha escrit:Las obras estan desiguales:
Por una parte, el tunel entre el triangulo ferroviario y la estación de Sagrera está acabado, y la L9 lo utilizará a partir del verano, provisionalmente hasta que se inaugure el tramo central de la L9. Por otra parte, el tunel entre La Pau y el triangulo ya estaba hecho, solamente falta la estación de Santander.
La inauguración está prevista para 2014, cuando la L9 deje de utilizar el tunel de la L4.
¿Pero llegará almenos hasta la estación de Santander, o hasta que no llegue a Sagrera no se prolongará?
Menudo rollo la verdad, porque es una pena la vuelta que se ha de dar desde Selva de Mar/Maresme Fòrum, para subir hacia el nordeste de la ciudad. O haces dos transbordos mínimo, o has de tragarte toda la L4 por el centro para seguir hacia Trinitat Nova o para enlazar con la L1/L5.
Y es que cuando voy hacia Horta/El Carmel, me sale más a cuenta ir en bus que cojer el metro, porque, o doy toda la vuelta hasta Maragall para cojer la L5, o he de hacer un triple transbordo La Pau/Clot/Sagrera para cojer la L5.
Eso no lo se. Supongo que no, ya que la obra de Santander se la van a tomar con calma, porque hasta 2014 no se puede ampliar la linea.Redmun ha escrit: ¿Pero llegará almenos hasta la estación de Santander, o hasta que no llegue a Sagrera no se prolongará?
No se que mejoraría a los usuarios de la L4 si se abriera el tramo hasta Santander, ya que todavía no se llegaría al intercambiador de Sagrera.
Desde Santander se podría ir andanto hasta Sagrera TAV y allí hacer enlace con la L9, si TMB habilitase un sistema que permitiese volver a entrar a las instalaciones del Metro a los usuarios que procedan de Santander.
Se podría, lo que pasa es que a la estación de Sagrera|TAV le quedan unos años para poder ser inaugurada, seguramente la inauguren cuando entre en servicio la L9 en su tramo central.Javi M ha escrit:Desde Santander se podría ir andanto hasta Sagrera TAV y allí hacer enlace con la L9, si TMB habilitase un sistema que permitiese volver a entrar a las instalaciones del Metro a los usuarios que procedan de Santander.
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Per a la construcció de l'estació de Santander cal fer feina a l'exterior (expropiacions), a més que l'estació i el túnel pendent de construir es farà amb el mateix sistema que la prolongació de l'L2 a Badalona: murs pantalla, obrir i tornar a tancar.
No exactament. L'estació de La Sagrera TAV (o com li'n diguin finalment) entrarà en funcionament quan inaugurin la pròpia estació, ja que abans, la L9 ja arribarà a Sagrera Meridiana (o com li'n diguin finalment).BCN2008 ha escrit:Se podría, lo que pasa es que a la estación de Sagrera|TAV le quedan unos años para poder ser inaugurada, seguramente la inauguren cuando entre en servicio la L9 en su tramo central.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Trytasa Baldaquino
- N7
- Entrades: 330
- Ubicació: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76
I més quan ho van deixar amb mig camí fet... ja no els costava gaire més fer els tres-cents metres de la Meridiana fins a la L1. Quina colla de poca-vergonyes!Guigui ha escrit:Entre la desactualització d'algunes propostes (per exemple, línia de rodalia entre Cornellà i Castelldefels, que segons el PDF en qüestió encara dóna la volta per St. Joan i St. Boi) i que vàries d'aquestes obres (trasllat de la línia del Maresme a l'interior i altres) que ni tan sols figuren al PDI actual, tot fa pensar que n'hi ha per temps. Això, si s'arriba a fer mai.
Com es pot veure en el cas de l'arribada de la L3 a la Trinitat Vella, perllongar línies de metro en una estació, per molt sensat que sigui el projecte, és un part lent i dolorosíssim.
Espero que algun dia realment ens arribi la L3 a la Trini Vella...
¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
En el seu moment l'ampliació cap l'estació Renfe R1 de la L1 desde Badalona Centre no la veia gens clara. Apart que es tractaria d'una estació molt propera a Badalona Centre, no sé on pensen posar la cua de maniobres.Orlaz ha escrit:Hola, nois. He estat revisant informació al Pla Territorial Metropolità de Barcelona i he trobat un plànol que m'ha cridat l'atenció: http://www.gencat.cat/ptop/ptcat/ptmetr ... posada.pdf
Si us fixeu en el ramal Badalona de l'L10 podeu observar una prolongació de Gorg fins al Port de Badalona, juntament amb una ampliació de l'L1 fins a la platja.
Us adjunto un mapa més entenedor: La meva pregunta és si sabeu alguna cosa d'aquesta prolongació de la línia 10.
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Amb andana central i circulació per vies alternades, no caldria cua de maniobres.Vox ha escrit:Apart que es tractaria d'una estació molt propera a Badalona Centre, no sé on pensen posar la cua de maniobres.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Cert, però es que coneixen la zona, no li trobo sentit. Allà mateix està la R1 per anar a Sant Adrià i BCN en pocs minuts i per anar a Santa Coloma i BCN amb la L1 s'hi podrà anar a peu en no res, no son ni 5minuts desde la platja fins la futura L1/L2 Badalona Centre.Guigui ha escrit:Amb andana central i circulació per vies alternades, no caldria cua de maniobres.Vox ha escrit:Apart que es tractaria d'una estació molt propera a Badalona Centre, no sé on pensen posar la cua de maniobres.
Si no fos perque es absurd pensaria que qui ho ha pensat simplement ha agafat un mapa i ha fet un "completar" ratlletes. Igual que la L9 al Port. I això que sóc de Badalona però tota aquesta millonada d'€ podria anar a d'altres ampliacions.
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
I és molt possible que sigui així, perquè no conec cap document oficial on constin aquests projectes, i ja ni parlem del PDI.Vox ha escrit:Si no fos perque es absurd pensaria que qui ho ha pensat simplement ha agafat un mapa i ha fet un "completar" ratlletes. Igual que la L9 al Port.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- uriol108
- N8
- Entrades: 919
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contacta:
La veritat es que estaria molt bé que allarguessin amb 1 parada més l'L1 com a mínim fins a la meitat del Carrer del Mar, una zona molt comercial i amb molta afluència de gent.
No crec que sigui posible. Quan la L1 acabi a Badalona Centre ho farà per sota l'avinguda Martí Pujol, que va directe al mar. Per acostar-se al Carrer del Mar (que es paral·lel a Martí Pujol) hauria de girar l'esquerre i ficar-se per la Baétulo Romana per acabar en una zona on no hi caben ni les boques d'entrada al metro. Apart que seria un trajecte molt curturiol108 ha escrit:La veritat es que estaria molt bé que allarguessin amb 1 parada més l'L1 com a mínim fins a la meitat del Carrer del Mar, una zona molt comercial i amb molta afluència de gent.
Al Carrer del Mar s'hi arriba ja amb la R1 doncs està, literalment al costat de l'estació. I la Rambla tambè.
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
No heu pensar que això està a molta poca distància de l'aigua? Dubto que hi hagi una estació soterrada allà.
El metro de Barcelona amb motoristes!