Tal i com comenta en Guigui, no sols existeixen les 450-451, que realment no han donat bon resultat, pero que son els auténtics cavalls de batalla a les rodalies mundials.
El que em vinc a referir, es que els cibelles, no son ni útils ni funcionals per a un servei de rodalies, per les raons que he posat al post anterior.
Evidentment, tenen algun punt bó, com per exemple l´acceleració, peró avui en día, qualsevol tren de nova concepció, ja l´iguala o supera.
Tal i com he dit a l´anterior post, el cibella o activia, es un tren-aparador, dins de la flotamamodennadeuropa i part de l´extranger, el qual està fet per que la gent el vegi i digui: Ohh quin tren mes supermegafashion!!.
El que realment interessa en un tren d´aquest tipus es senzillament: gran capacitat, gran quantitat de seients, el major nombre de portes per facilitar les operacions dels vitgers en el menor temps possible i sobre tot, bona acceleració i frenada.
La resta de "detalls" com per exemple les pantalletes de TV ( que no serveixen practicament per a res...) el labavo comunitari en el que hi cap tota una familia sencera, un frontal digne de 400 Km/h i altres coses, francament per a mi , sobren.
Mira com a la resta d´Europa no posen tanta collonadeta als trens i els fan d´una manera raonable i util pel tipus de servei que han de fer.
Altre tema apart, es la cultura de "millonaris" que tenim en aquest pais, que quan un tren té 3 anys, ja es vell i s´ha de canviar per un altre de nou.
I amb aixó no vull dir que siguin mals trens, el que vull dir es que estan fets i dissenyats de cara a aparentar el que no som.
Es com aquell que es compra un Mercedes, i després te que sopar cada dia pà amb tomàquet, perque no li arriben els calers.
Jo francament, sóc de utilitzar el sentit comú, cosa que aqui, francament no s´utilitza gaire, per desgràcia nostra.
I que consti que aquest es un fil d´opinions i aquesta es la meva.
Salutacions.
metro3001
👍0👎0