Mako448 ha escrit:Peró les pantalles dels Civia t'informen durant tot el trajecte del destí,de les següents 8 o 10 parades,del temps estimat que queda per la següent estació,mentres que els LED's de les 447 nomès informen de la propera parada i de les correspondències,i del destí nomès n les parades de Barcelona i rodalies,per tant,la pantalla del Civia informa millor.
I un 90% potser li importi un rave,peró un 99,9% no ho crec pas.Jo he escoltat comentaris de "bién,un tren nuevo"a dins del Civia,i no poca gent precisament.Un tren nou sempre és una millora,una altra cosa que ho posin en simple composció,i aixó és cosa de Renfe,no del tren en particular.A part de que els Civia acostumen a estar més nets,peró aixó ja és cosa del manteniment que realitza renfe a dins dels trens,segurament els Civia els netejaràn més a fons que no pas les 447,per qüestio de presumir de modernitat.
I sobre els seients,totalment d'acord,tot i que el millor seria canviar els seients de TOTES les unitats de Rodalies actuals.Si la Generalitat portessin el tema dels trens,i pugès modificar el seu interior,hi podrien posar seients tipus 213,per exemple.Igualment jo almenys de comprar Civies haguès comprat unes unitats de 2 pisos on les portes quedessin llisament a l'andana,i per tant,totes les portes adapatades a PMR.
¡Menos mal! Ja hi ha a un què li agraden els Civia!!

)))3
Bueno, almenys ara, estan posant Civies a l'R7, almenys no ens quedarem sempre amb les repetitititititivísimes 447
Però el què fot molt, almenys a mi, és que la gent què té que agafar FGC per anar a Martorell, per exemple, jo: D'El Palau fins a Martorell-central, pico amb la meva T10 de 2 zones (tenia pensat colar-m'hi, però al final ho vaig deixar córrer

) Però, al arribar a Martorell de Rodalies, tinc què gastar 2.35€ per anar a Barcelona, ja què està a la zona 3... A més, tinc què fer transbord per nassos a Sants, ja què solo agafar molt la R2 (R2Nord, R2 o R2Sud)..

I això fot molt, tinc més despeses què quan no agafava Rodalies i me les tenia què apanyar amb viatjes curts i repetitius..

👍0👎0