
Notícies línia de La Pobla de Segur
Doncs ara per ara i després de tot el que s'ha gastat i s'esta gastant per arreglar la via, mai.Jordi Freixas ha escrit:I amb tot això, quan pensa FGC pesar trens propis en aquesta línia?
Li surt més a compte "subcontractar" el servei a RENFE.
El que ens hauriem de preguntar és: quan obligarà FGC a RENFE a que porti més trens per millorar el servei?
Primer: Actualment les linies de MD de renfe JA NO TENEN NUMERACIO. Segon: Renfe serveix a FGC tal com li demana, si FGC vol mes trens... haura de pagar mes
Si però la de la pobla és una única línea no electrificada de Catalunya i si no m'erro els trens que hi ha destinats son de la base de Zaragossa.jordidr ha escrit:Primer: Actualment les linies de MD de renfe JA NO TENEN NUMERACIO. Segon: Renfe serveix a FGC tal com li demana, si FGC vol mes trens... haura de pagar mes
A més, crec, que RENFE va una mica escassa de material diesel i és per aixó que no posen més trens a la linia de la pobla.

Doncs llavors, el que no entenc és perquè ni es limiten a repintar els trens amb logo de FGC, del mateix estil que en el seu moment, els Corails que anaven sobre vies de RENFE.George85 ha escrit:Li surt més a compte "subcontractar" el servei a RENFE.Jordi Freixas ha escrit:I amb tot això, quan pensa FGC pesar trens propis en aquesta línia?
perque els trens son de renfe... es renfe la operadora de la linia i no pas FGC, es com dir que es pintesin els trens amb els logos d'ADIF
Pel que jo sé, la limitació de Balaguer en amunt ve donada per la inexistència de sistemes de detecció de despreniments. Quan s'instal·lin xarxes detectores com les que hi ha a la línia de Manresa de FGC la velocitat podrà ésser augmentada considerablement.UT596001 ha escrit:A 120 km/h no, però hi ha un tram a 110 km/h, sempre segons el mateix maquinista.bitxofo ha escrit:El maquinista de la línia de La Pobla ens va permitir anar a la cabina del tren (fa 2 mesos) i ens va comentar que no pot passar de 100km/h entre Lleida i Balaguer, ni de 70km/h entre Balaguer i La Pobla de Segur.
Res de 120km/h!
entfe001 l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 17/06/2007 21:05, en total s’ha editat 1 vegada.
Perque FGC és a la linia de la Pobla més lo menys lo que ADiF és a la resta d'Espanya. Gestiona l'infraestructura i les estacions.Jordi Freixas ha escrit:Doncs llavors, el que no entenc és perquè ni es limiten a repintar els trens amb logo de FGC, del mateix estil que en el seu moment, els Corails que anaven sobre vies de RENFE.George85 ha escrit:Li surt més a compte "subcontractar" el servei a RENFE.Jordi Freixas ha escrit:I amb tot això, quan pensa FGC pesar trens propis en aquesta línia?
El servei l'ha adjudicat a RENFE i RENFE posa la seva imatge.
Almenys jo ho veig així. Potser algú sap algo més del tema i ens ho pot aclarar.
PD: ja veig que se m'ha adelantat en jordidr '^^
No, ara ja no. Fa fa un temps que Regionals va suprimir la seva numeració.aarongilp ha escrit:Oh i tant que en tenen...Ca1 Tortosa, Ca2 Portbou, Ca3 ¿Reus?, Ca4 Lleida, Ca5 ex-Puigcerdà, Ca6 ni idea i Ca7 ex-La Pobla. I a la resta d'Espanya igual...jordidr ha escrit:De fet la numeracio no te cap importancia, cal recordar com per exemple, les linies de MD de renfe tampoc tenen numeracio
Però llavors no seria FGC, sinó IFERCAT, no?George85 ha escrit:Perque FGC és a la linia de la Pobla més lo menys lo que ADiF és a la resta d'Espanya. Gestiona l'infraestructura i les estacions.
El servei l'ha adjudicat a RENFE i RENFE posa la seva imatge.
Almenys jo ho veig així. Potser algú sap algo més del tema i ens ho pot aclarar.
PD: ja veig que se m'ha adelantat en jordidr '^^
Ifercat de moment només s'encarrega de la construcció de línies noves, i no de la gestió de línies existents. Així doncs, només es cuida de la L9, Línia Orbital i Eix Transversal.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
-
- N7
- Entrades: 385
- Ubicació: Sitges BCN
FGC podria demanar a RENFE que posés trens dièsel nous a la línia de La Pobla, no? Vull dir trens de les sèries 594 i 598, dels que fan serveis TRD, perquè almenys hi ha dos 594 al dipòsit de Zaragoza.
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
Ah sí? Diría que als horaris panoràmics (aquells que repartien al novembre/decembre i que eren gegants) hi havia un 2...l'hauré de buscar...UT596001 ha escrit:No, ara ja no. Fa fa un temps que Regionals va suprimir la seva numeració.aarongilp ha escrit:Oh i tant que en tenen...Ca1 Tortosa, Ca2 Portbou, Ca3 ¿Reus?, Ca4 Lleida, Ca5 ex-Puigcerdà, Ca6 ni idea i Ca7 ex-La Pobla. I a la resta d'Espanya igual...jordidr ha escrit:De fet la numeracio no te cap importancia, cal recordar com per exemple, les linies de MD de renfe tampoc tenen numeracio

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Aquests dos trens estan destinats als serveis Saragossa-Calatayud, Saragossa-Osca i Saragossa-Jaca.Túnels del Garraf ha escrit:FGC podria demanar a RENFE que posés trens dièsel nous a la línia de La Pobla, no? Vull dir trens de les sèries 594 i 598, dels que fan serveis TRD, perquè almenys hi ha dos 594 al dipòsit de Zaragoza.
En alguns trens aquí a Catalunya ja estan posant els plànols nous amb el "nou" format de tota Espanya, i a part que té moooltes coloraines no apareix cap numeració de cap tipus. De fet, línies que abans tenien una sola numeració ara apareixen com línies diferents...aarongilp ha escrit:Ah sí? Diría que als horaris panoràmics (aquells que repartien al novembre/decembre i que eren gegants) hi havia un 2...l'hauré de buscar...
Per cert, els horaris d'estiu de Regionals d'aquest any també són "panoràmics".

Correcte, la ex Ca4 que abans aglutinava els 3 recorreguts que van a lleida des de bcn ara estan indicades amb diferents colors cadascuna
-
- N7
- Entrades: 385
- Ubicació: Sitges BCN
La veritat és que la numeració antiga tenia molt poc sentit comú, com podia ser que per anar a Lleida, tant si fos per Reus, Valls o Manresa fos Ca4 en canvi per anar a Riba-Roja fos la Ca3 i per seguir fins a Casp ja fos la Ca6, quan en realitat una línia era la continuació de l'altra?
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
Una cosa (i sorry per sortir-me del tema): La línia BCN - Girona - Frontera no és la 270 segons la nomenclatura interna de Renfe? Ho dic perquè m'extranya que en aquest recull surti com a línia 79...

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...