Ahir al matí, va arribar aquesta màquina a un dels molls de Barcelona, dedueixo que des d'Àustria, pais d'on era també la gòndola que la transportava. Com que no hi entenc gens d'aquests aparells de via i tampoc he sabut localitzar-la a la web de plasser (està tot en alemany o austriac!), us poso el que resava en un dels laterals: UNIMAT COMPACT 08-3S. Penso que era nova pel seu estat, no em vaig poder fixar en l'ample d'eixos, i les indicacions que tenia disposades a les zones de maniobra eren en castellà. Les fotos no són gaire bones perquè les vaig poder fer de rebot, mentre passava ja per la pl. de la carbonera.
Imagino que algú li serà d'interès.




