Si hagués estat així, els 1000 no haguessin estat els trens més antics de la xarxa. Resulta que la línia A s'explota amb els cotxes originals (i en estat també original) de la inauguració del metro de Buenos Aires, és a dir, de l'any... 1913!!!El LLOP ha escrit:i pensar que els 1000 o els 1100 hi podrien estar corrents en aquesta explotació.
Ara sembla que els volen retirar arran de la prolongació de la línia, però hi ha força moviment per conservar-los com un símbol de la ciutat. I atenció a aquest fragment de text que he trobat a l'article de la Wikipedia que en parla:
Confirmat el que tots ja ens suposàvem: les coses abans es feien millor.Según Metrovías, el operador privado del Subterráneo de Buenos Aires, cada 20 días las unidades se someten a un chequeo de rutina, mientras que cada cuatro años se lleva a cabo el mantenimiento mayor. A pesar de sus 96 años de servicio ininterrumpido, los trenes Brugeoise tienen uno de los promedios más bajos falla mecánica en la red: 19 cada 100.000 km.