
Aquí teniu la situació de la cotxera (ja solar) i la seva vista exterior, ja pel record.

Hora i data actual: Dijous 01/05/2025 0:59
Entrada Autor: m.h.t. » Dimecres 06/06/2012 21:55
Entrada Autor: BRILL 18 » Dijous 07/06/2012 16:52
No, aquestas que dius son la de Sant Marti tambe al carrer Pere IV, las de Puigcerda estaban mes cap el Besos , es la que feia servir URBAS, com a cotxera de la zona, recordo de petit pasant amb el bus el BS , veure tot de autobusos aparcats al carrer i dins de las naus.metring ha escrit:Era una a on guardaven alguns busos de TMB durant un temps, oi? I que a més, tenia una tapa de tramvia a l'entrada de Pere IV?
Entrada Autor: jms » Dimecres 04/09/2013 22:01
Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 04/09/2013 22:56
Entrada Autor: carles10000 » Dimecres 04/09/2013 23:42
siAdolescent barceloní ha escrit:Curiosa la matrícula del Monotral... B-500000
Per cert, el BS era el que acabava al carrer Prim, abans de fusionar-se amb el TP, oi?
Entrada Autor: jms » Dijous 05/09/2013 10:21
URBAS, tenia "l'honor" de tenir dos vehicles amb matrícules singulars. El Pegaso 5020 Seida nº 133 amb la B-300.000 (30 de novembre de 1962) i l'articulat Pegaso 6035/A Monotral nº 300 amb el número B-500.000. Ara és tota una curiositat, però en els anys 60 cada vegada que s'arribava a un número de matrícula cent mil.lenaria hi havia una petita commemoració on es reunien el primer vehicle matriculat a Barcelona, un Ford T (B-1) i tots els cotxes amb els cent mil. Un Biscuter B-100.000, un Seat 1400 B-200.000, l' URBAS 133 B-300.000, un Seat 600.000 B-400.000 i en aquest últim cas el 300 d'Urbas. Per cert, TB va tenir el B-600.000, el microbús SAVA nº 4001.Adolescent barceloní ha escrit:Curiosa la matrícula del Monotral... B-500000
Per cert, el BS era el que acabava al carrer Prim, abans de fusionar-se amb el TP, oi?
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 05/09/2013 10:33
Entrada Autor: jms » Dijous 05/09/2013 10:54
Fran-Ikarus, gràcies per la rectificació.Fran-Ikarus ha escrit:La B-1 no va correspondre pas a un Ford T (model que no va aparèixer fins a finals del 1908), sinó "correlativament" a un Berliet i a un Hispano-Suiza. La peculiar història està explicada aquí:
http://hemeroteca.lavanguardia.com/prev ... 9/pdf.html
Entrada Autor: faristol » Dijous 05/09/2013 22:12
Torna a “Història del transport”