Com que veig que ningú no comenta res d'aquesta visita emmarcada a la setmana ferroviària, penjo unes fotos que vaig fer.....esperava que algú o hagués fet abans, primer pels problemes per penjar fotos que he tingut a l´entrada sobre el llaç de Gràcia, (ara vaig a mirar de solucionar-lo) però a mes a més perquè vaig arribar tard i la meva càmera està demanant a crits una actualització...... a la visita hi havia companys amb material molt professional i amb més art que jo.....

Primer de tot van treure fora de les cotxeres un tramvia de cada dels que tenen, es a dir, el nº2 com a representant de la primera serie, la jardinera, el nº 6 com a representant de la segona serie reformada i el nº 10 de la segona serie sense reformar.

Aqui intento imitar una foto molt famosa del company Joan Sans feta fa gairebé 30 anys...

Una altre versió

Un senyor de TMB del que desconec el nom (vaig arribar tard) va explicar detalls del funcionament, reforma dels tramvies, detalls de l´accident del 7.....resumint ens van dir que el 5 esperen que torni a circular per setmana santa i el mecànic que ens va ensenyar el taller va dir que volien reformar primer la jardinera però aixo exigia un nou projecte de reforma per poder ser aprovat, així que van enviar el 5, ja que el projecte del 6 i el 7 es el mateix per tots. També que la intenció ( només intenció), es conservar un tramvia de la serie 5-10 sense reformar ( i conseqüentment sense circular).
Detall dels motors del 5 que s´han quedat a les cotxeres i li posaran quan torni.

Aixo significa que la jardinera no circularà el proper estiu...... no se si és bo o dolent, penso que en algun moment de l´estiu que ve algú preguntarà als diaris que passa i el tema sortirà a la llum i al menys es parlarà dels tramvies i les reformes....això es bo....però ja sabem que aquí els periodistes no s´enteren gaire i amb precedents com la carta al director queixant-se dels semàfors antics d´Urgell....no se com podria acabar tot.
Aqui un servidor amb el nº2 gracies a un company que em va fer la foto.

El meu reconeixement als mecànics del Tramvia que per culpa d´uns accidents i enfermetats estan en sota mínims i només treballen dos de cinc, o millor dos i mig perquè els acabaven de posar un aprenent per ajudar-los.
P.D. No puc penjar les fotos mes grans, crec que es culpa del Flickr....si algú en sap més que m´ajudi si us plau.
EDITO: Gràcies a aim he pogut posar les fotos mes grans, també corregeixo on parlo sobre la serie 5-10 i no 6-10 , s´em va anar el dit.......