Doncs bé, ja porto dos dies seguits agafant una 440 en doble composició 3+2 cap a Terrassa amb seients de "regionals Puigcerdà". Tot un luxe.
A les 6,18 a Sants.
Hora i data actual: 22 juny 2026, 10:12

Entrada Autor: liniadelRipollés » 10 juny 2005, 15:03
Entrada Autor: Trenscat » 10 juny 2005, 15:24

Entrada Autor: josep_serre » 11 juny 2005, 23:47

Entrada Autor: liniadelRipollés » 14 juny 2005, 21:53
Entrada Autor: Pere » 23 març 2007, 14:24
Entrada Autor: JaMiRo! » 23 març 2007, 15:26
Entrada Autor: Pere » 23 març 2007, 22:05
Hola JaMiro!, tranquil tranquil, que les 440 originals continuen fent els serveis per la línia de Puigcerdà, passa que dues unitats (una reformada, i una sense reformar [la 130M]), ja no estàn per Barcelona i no hi ha proutes unitats per fer tots els serveis amb 440.JaMiRo! ha escrit:Hola!
Algú pot explicar aquest desgabell de 440 originals per Sabadell i Terrassa???!!!![]()
Ja deia jo que m'havien tret les 440 originals de la línia Barcelona-Vic-Puigcerdà...Esperant com un tonto les velles glòries que mai passaven...![]()
Bé, segons un revisor (feia anys que no en veia cap, dimecres passat va passar a veure bitllets a l'alçada de Montcada-Bifurcació) encara hi ha 440 originals circulant per la línia de Puigcerdà...Però és que agafo aquesta línia tots els dies i res...Sempre toca reformada o 447 amb transbordament a Ribes de Freser...![]()
Es pot saber què esteu tramant els de Terrassa i Sabadell?![]()
En resum, quina sort...Jo que m'havia acostumat a la meva foto matutina de les 7:30 a Mollet-Santa Rosa amb la 440 original...![]()
Salut!
Entrada Autor: Pere » 23 març 2007, 22:47
El servei que ocasionalment* es fa amb 440R o sense reformar és el que surt a les 06:15 de L'Hospitalet i arriba a les 07:06 a Terrassa.mikado ha escrit:M'he perdut una miqueta, llavors en hora punta del matí a quina hora surt de L'Hospitalet aquest tren??? I a quina hora deixa Terrassa? I si hi ha qualsevol incidència i no arriba a L'H de baixada amb quin material es fan els Puigcerdà - La Tour ?
Entrada Autor: JaMiRo! » 24 març 2007, 00:17
El problema és que el primer La Tour del dia (el que sempre agafo) sempre es feia amb material original i ja fa molt de temps que es fa amb 447+transbordament o 440 reformada.Pere ha escrit:Hola JaMiro!, tranquil tranquil, que les 440 originals continuen fent els serveis per la línia de Puigcerdà, passa que dues unitats (una reformada, i una sense reformar [la 130M]), ja no estàn per Barcelona i no hi ha proutes unitats per fer tots els serveis amb 440.
Això de la 440 per Sabadell i Terrassa fa molt temps que succeeix. A l'hora punta del matí, a vegades no hi han proutes 447 per fer els serveis de Rodalies, i aquest en concret, el de Terrassa, quan no hi han prous trens asseguren el servei amb el material de Puigcerdà que hi ha per L'Hospitalet, però tranquil que nomes és aquest servei el que es fa amb 440 original
Entrada Autor: mikado » 24 març 2007, 00:21
Ok gràcies PerePere ha escrit:El servei que ocasionalment* es fa amb 440R o sense reformar és el que surt a les 06:15 de L'Hospitalet i arriba a les 07:06 a Terrassa.mikado ha escrit:M'he perdut una miqueta, llavors en hora punta del matí a quina hora surt de L'Hospitalet aquest tren??? I a quina hora deixa Terrassa? I si hi ha qualsevol incidència i no arriba a L'H de baixada amb quin material es fan els Puigcerdà - La Tour ?
De baixada fa el servei que surt a les 07:48 de Terrassa i que arriba a les 08:39 a L'Hospitalet.
Despres la majoria de cops fa el servei que surt a les 09:11 de L'Hospitalet amb destinació La Tor de Querol.
En cas d'incidència imagino que 447 fins a Ribes de Freseri transbord.
*Dic ocasionalment, perquè si el tren de La Tor ja es fa amb 447, o bé hi ha 447 disponible per aquest servei no es fa amb 440.
Entrada Autor: Vox » 24 març 2007, 02:53
Què maca la 440 sense reformarPere ha escrit:Ja feia masses dies que aquest servei feia el tonto.... un dia 440R de 3 cotxes, un dia 447 en doble, i avui en josep_serre i jo hem decidit fer una inspecció aviam que peujava...... i ...................
txan: 440-131M sense reformar i 440R-225M
Aquí en poso unes proves.![]()
PD: tinc una pota del trípode coixa, i per això surten d'aquesta manera.
Sabadell Centre
Terrassa
Que les disfruteu
Entrada Autor: Pere » 27 març 2007, 13:50
Entrada Autor: JaMiRo! » 27 març 2007, 19:34
Entrada Autor: Mako448 » 28 març 2007, 16:00
Eren 440's sense reformar o reformats?metring ha escrit:Fins avui no ho havia vist, però és habitual 440 a la R7?
Entrada Autor: trainman » 28 març 2007, 21:47
Entrada Autor: metring » 28 març 2007, 21:48
Reformat, era símplement perquè encara no n'havia vist en aquesta línia.👍65Mako448 ha escrit:Eren 440's sense reformar o reformats?metring ha escrit:Fins avui no ho havia vist, però és habitual 440 a la R7?
Si eren 440R,a veure lo habitual és 447,peró de tant en tant s'escapa alguna 440R fent serveis per aquesta línia.
440 sense reformar jo mai n'he vist,peró pel que tinc entès la doble composició 440.131+440.132 ha estat fent serveis a la R7.
Abans de la R7,quan la R4 anava a UAB,era normal que els últims serveis és fecin amb dobles composicions de 440's de la línia de Puigcerdà,de 2 cotxes,i podien ser reformades o originals.
Torna a “Material rodant ferroviari”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026