És una entrevista del programa Versió Rac1 de Rac1
El final és delirant...
L'he penjat al meu lloc web. A veure si funciona:
http://usuarios.lycos.es/txucat/racc1.mp3
(copieu l'adreça i enganxeu-la a la casella de la url del navegador si nò no us funcionarà)
Ja opinareu que us sembla



