Al peu d'aquesta foto hi posa "Reportaje primer día de coche directo Madrid-Moscu".
Deurien canviar de tren a la frontera, no?
Hora i data actual: 24 juny 2026, 09:34
Entrada Autor: Jordi Freixas » 11 gen. 2007, 01:52
Entrada Autor: Guigui » 11 gen. 2007, 01:56
A quina? Irún o Brest-Litovsk? 8)👍35Jordi Freixas ha escrit:http://www.tranvia.org/modules/My_eGall ... 011201.jpg
Al peu d'aquesta foto hi posa "Reportaje primer día de coche directo Madrid-Moscu".
Deurien canviar de tren a la frontera, no?
Entrada Autor: davida » 11 gen. 2007, 08:21
Entrada Autor: aarongilp » 05 feb. 2007, 10:56


Entrada Autor: genissimon » 07 feb. 2007, 09:57

Entrada Autor: genissimon » 07 feb. 2007, 13:50
Entrada Autor: Jordi Freixas » 08 feb. 2007, 15:37
Entrada Autor: aarongilp » 08 feb. 2007, 15:43
És el famós Surexpreso, tot i que ara queda limitat al recorregut Lisboa - Irún.Jordi Freixas ha escrit:Increïble... i jo creient-me que abans de l'aparició del TALGO, no era possible fer canviar d'ample un tren.
I entre pitos i flautes, quan tardava el vagó rus des d'Irun fins a la frontera amb la ex-URRS?
Ah, i una altra cosa. En els comentaris de l'enllaç que has adjuntat de Tranvia Portal, es parla de l'Exprés París - Lisboa. Encara existeix aquest tren, o ja el van treure?


Entrada Autor: genissimon » 09 feb. 2007, 09:31

Entrada Autor: genissimon » 09 feb. 2007, 09:34
👍20aarongilp ha escrit:És el famós Surexpreso, tot i que ara queda limitat al recorregut Lisboa - Irún.
Torna a “Ferrocarril en general”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026