Realment és molt maco i una reinterpretació molt encertada del clà ssic. Com ja s'ha comentat, res a veure amb el de fà uns anys.
Com gairabé sempre, Fiat la clava amb els cotxes petits i prà ctics, que són la seva especialitat: Topolino, 500, 600, 127, Panda, Uno, Punto... Sempre m'he preguntat què hauria passat si un cotxe tan revolucionari com el Smart l'hagués fet Fiat enlloc de Mercedes (el projecte era del rellotger Swatch, que va anar buscant socis entre els fabricants d'automòbils i va acabar ajuntant-se amb Mercedes i venent-li tot el project tres mesos abans de que sortissin al mercat

); segur que hauria tingut molt més éxit.
I ara dos records personals de vacances a ItĂ lia:
1- Setmana Santa del 2000 a Roma (1er viatge a ItĂ lia): em va sorpendre molt veure la gran quantitat de 500 amb mĂ©s de 40 anys a l'esquena que rodaven pels carrers de la ciutat com a cotxe de cada dĂa. DesprĂ©s de tants anys seguien siguent el millor mètode per moure's pel caos romĂ i les famĂlies se'ls passaven d'avis a pares i nets.
2-Pont de la PurĂssima del 2005 a Florència: ens van trobar amb una caravana de mĂ©s de 200 Cinquecento de tots els colors i amb tots els accessoris possibles, que ens van fer esperar mĂ©s de deu minuts per creuar un pas de peatons (jo encantat, Ă©s clar).