Més calor als transports de Barcelona
He escoltat a Rac 1 que TMB torna a descartar instal·lar aire condicionat a les andanes del metro, donat que es tracta d'un espai obert, i la despesa en electricitat seria massa elevada. Què en penseu vosaltres?

Entrada Autor: Estrella_de_Galicia »
Jo no hi possaria aire acondicionat, per 2 minuts o 4 que esperis el metro no crec que hi paasi res.metring ha escrit:... es tracta d'un espai obert, i la despesa en electricitat seria massa elevada....

No serien "frigories"?Estrella_de_Galicia ha escrit: frigocalories

Entrada Autor: Baró de MunChausson »

Entrada Autor: Mortadel·lo »
quines grans veritats!Mako448 ha escrit:Un tren que no sé si té aire acondicionat,peró sempre fa fred si et poses al cosat de la finestra,són les 451.
Resulta que al costat del vidre de la finestra hi ha com una mena de taulell extret i llarg de negre,vamos,lo que serveix per apollar el barç mentre mires la finestra per la 451,doncs bé,per aquella cosa negra sempre surt aire fred.A l'estiu potser és agradable,peró a la resta de l'any és insoportable,no pots mirar per la finestra d'una 451 perqué si hi mires et refredes.Jo a l'hivern i quan porto jaqueta i m'assec al costat de la finestra de la 451 al pis de dalt,procuro tancar-me la jaqueta dins al coll,perqué l'aire fred que surt de la cosa negra per si fóra poc t'arriba directe al coll..

Entrada Autor: Santfeliuenc »
¿Estás siendo irónico?Santfeliuenc ha escrit:y ya puestos a ahorrar, en lugar de iluminar las estaciones con luz artificial que pusieran unos juegos de espejos y unos tragaluces y que llevasen a los andenes luz natural
La idea es realemente buena... pero hay que plantearse dos preguntas ¿cuánto puede costar hacer eso? y ¿cuánta energía se ahorraría cada día?. Por otra parte la instalación eléctrica sería la misma pues hay días nublados y noches...Platanito ha escrit:¿Estás siendo irónico?Santfeliuenc ha escrit:y ya puestos a ahorrar, en lugar de iluminar las estaciones con luz artificial que pusieran unos juegos de espejos y unos tragaluces y que llevasen a los andenes luz natural
Sempre hi ha la possibilitat de criar colònies de cuques de llum...orique ha escrit:La idea es realemente buena... pero hay que plantearse dos preguntas ¿cuánto puede costar hacer eso? y ¿cuánta energía se ahorraría cada día?. Por otra parte la instalación eléctrica sería la misma pues hay días nublados y noches...

Entrada Autor: Ecomobisostrans »
Jo crec que un govern progrecologista de debò lo que te que fer es posar aire acondicionat alimentat amb energies netes. I evidentment amb les mampares la despesa seria molt inferior. A mes, si es te en compte les possibilitats que ofereix en cada cas la ventilació natural, encara reduim mes la despesa. Si es vol que la gent agafi el transport públic s'hi ha de sentir a gust.Baró de MunChausson ha escrit:Francament trobaria d'una gran incoherència (encara que tampoc no em sorprendria) que un equip de govern progrecologista vogués instal.lar aire condicionat a les andanes.
Coincideixo, en canvi, amb la demanda de millorar la ventilació, si és possible, i també demano, si us plau, que algú pensi a dir els carrossers d'autobusos que els fabriquin amb totes les finestres practicables. Fins fa dos dies, en que per fi els conductors s'han decidit a connectar la refrigeració, viatjar en bus era un calvari a causa de la xafogor i la nul.la ventilació.
Que corri l'aire, si us plau¡
Si hem de partir d'aquest premissa, abans que aire acondicionat, posaria dutxes i desodorant a cada vestíbul. I un detector d'olors que indiqui qui n'ha de fer ús i qui no.👍70Ecomobisostrans ha escrit:Si es vol que la gent agafi el transport públic s'hi ha de sentir a gust.
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”