Manifestació contra el caos de les infraestructures 29-O
-
- N7
- Entrades: 385
- Ubicació: Sitges BCN
Manifestació contra el caos de les infraestructures 29-O
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
Si, perquè com sigui igual que l'any passat...
-
- N7
- Entrades: 385
- Ubicació: Sitges BCN
Jo hi penso anar. Em sento menyspreat i maltractat per les administracions.
Avui estava a la C-31, amb vehicle privat, i hem ocupat el carril bus per la senzilla raó de que entre les 07.15 i les 8.20 no ha passat ni un sol bus i ens sentíem insultats, sentíem que ens tractaven com a borregos, només hi havia dues dotacions dels mossos, als quals tothom pitava i que han sigut els que han deixat passar als cotxes.
He estat aproximadament una hora al tram entre Castelldefels i Gavà. He estat més de 10 minuts parat sense moure'm. Torno a dir que no he vist ni un sol bus, només he vist a gent deseperada dins dels seus cotxes perquè estaven en una ratera. Tots els carrers de Gavamar que acaben a l'autovia col·lapsats. No he utilitzat el carril adicional per a vehicles perquè era directe a Barcelona, i jo al Prat abandono l'autovia per anar cap a la Ronda de Dalt, també col·lapsada.
Resultat final: Sitges 6.50 - Esplugues 8.50
Avui estava a la C-31, amb vehicle privat, i hem ocupat el carril bus per la senzilla raó de que entre les 07.15 i les 8.20 no ha passat ni un sol bus i ens sentíem insultats, sentíem que ens tractaven com a borregos, només hi havia dues dotacions dels mossos, als quals tothom pitava i que han sigut els que han deixat passar als cotxes.
He estat aproximadament una hora al tram entre Castelldefels i Gavà. He estat més de 10 minuts parat sense moure'm. Torno a dir que no he vist ni un sol bus, només he vist a gent deseperada dins dels seus cotxes perquè estaven en una ratera. Tots els carrers de Gavamar que acaben a l'autovia col·lapsats. No he utilitzat el carril adicional per a vehicles perquè era directe a Barcelona, i jo al Prat abandono l'autovia per anar cap a la Ronda de Dalt, també col·lapsada.
Resultat final: Sitges 6.50 - Esplugues 8.50
67-68: Esplugues - Zona Universitària
Jo hi aniré i en primera fila, ja era hora de que ens posesim d'acord!! 
però que consti que no es contra ZP! Es contra aquest CAOS en majuscules que tenim

però que consti que no es contra ZP! Es contra aquest CAOS en majuscules que tenim
Per fi hi ha gent que comença a pensar en el que hi ha més amunt de Renfe i Adif...
Jo també hi aniré. M'hauré d'escaquejar un quart d'hora per arribar a temps...

Jo també hi aniré per suposat!
Un que hi serà...
Podriem quedar si voleu. Què us sembla uns 10 minuts abans a l'estació de Jaume I?
Podriem quedar si voleu. Què us sembla uns 10 minuts abans a l'estació de Jaume I?

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Ei! Perque no? Hi Anem tots a cridar amb mala llet! Em sembla una idea genial!JaMiRo! ha escrit:Un que hi serà...

I si posem un fil a trobades?
No podré anar perquè estaré a classe però compteu amb el meu suport moral.
:riure:):riure:):riure:):riure:)
Sr.Horn ha escrit:

-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Osti, no havia caigut en el tio del dibuixSr.Horn ha escrit:

No hi podré anar doncs em ve just al tornar de la feina. Si hi aneu, Jordilar, JaMiRo i EUKibo, representeu bé Badalona
Vox

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Malauradament jo no podré venir, doncs tinc classe. Així que no em podré queixar del govern que tenim.
Salut,
Salut,
Bé, jo ara per ara represento un 50% Badalona i un 50% Olesa.Vox ha escrit:No hi podré anar doncs em ve just al tornar de la feina. Si hi aneu, Jordilar, JaMiRo i EUKibo, representeu bé Badalona

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Doncs, l'EUKibo no se sap si anirà, ja que sembla que no es benvingut a aquest forum, ja que l'han boicotejat, li han eliminat missatges i no pot accedir-hi...
Passen coses realment extranyes a vegades...
Espero que sigui un error del software i ben aviat el tornem a veure discutint els temes d'actualitat, com la desastrosa organització de Renfe.
Salutacions!
Espero que sigui un error del software i ben aviat el tornem a veure discutint els temes d'actualitat, com la desastrosa organització de Renfe.
Salutacions!
- davidbarna
- N5
- Entrades: 110
- Ubicació: Barcelona
Jo també crec que seria un error si s'hagues produit aquest fet, tothom ha de tenir dret a opinar lliurament.Alacreu ha escrit:Doncs, l'EUKibo no se sap si anirà, ja que sembla que no es benvingut a aquest forum, ja que l'han boicotejat, li han eliminat missatges i no pot accedir-hi...
Salutacions!