A partir d'aquest altre fil on es parlava de que aquest any ja no es farà l'habitual circulació del Brill o granota a la línia del Vallès de FGC, com acostumava a ser habitual fins ara, em pregunto: què carai està passant últimament a FGC? On és el material històric? En quin estat està?
Fa uns anys, va haver-hi interès en restaurar material, tornar a posar-lo en circulació més o menys habitualment, etc. Ara, en canvi, hem tornat enrera, als anys de la desídia i el desinterès pels béns culturals, malgrat que la llei explícitament obliga a tenir-ne cura.
Té alguna cosa a veure tot plegat amb el canvi de govern/responsables de FGC? Perquè per dates sembla molt probable.
Estem vivint una "Renferització" de FGC (en el sentit negatiu de l'expressió, si és que pot haver-hi algun de positiu), en molts sentits?
I sobretot... algú sap què ens depara el futur pel que fa al metrial històric d'aquesta companyia, que tants esforços i diners va costar de restaurar?
Què passa amb el material històric de FGC?
Veient la cura que apliquen els seus correligionaris de l'Ajuntament de Barcelona i empreses dependents, no m'estranyaria gens. Cada cop dono més raó a aquells que afirmen que el PSC és un partit estalinista: trenquen amb tot passat "burgès" per despersonalitzar-ho tot, amb un control ferri de totes les esferes de la vida des de l'aparell del partit.wefer ha escrit:Té alguna cosa a veure tot plegat amb el canvi de govern/responsables de FGC?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Recordem que fa poc es va intentar organitzar la visita a una de les cotxeres i ens van dir que no es podien visitar.... (No se si quan ho vàrem demanar ja hi havia hagut aquest canvi de govern que comenta en wefer)
Instagram: Ferrocarril | Aviació
FGC no s'està contagiant de RENFE, si no més aviat de TMB...primer per lo dels metros comarcals i la supressió dels caps de tren i ara per això del material històric 
