Fa uns dies em van posar la meva primera multa amb la moto. Vaig aparcar la moto davant El Corte Inglés de Diagonal, al costat d'una dotzena de motos més i en una vorera que té els més de 3 metres.
La multa diu que vaig estacionar la moto fora de l'espai destinat a tal efecte.
No es podia estacionar les motos si es deixaven més de 3 metres lliures? Perquè no serà que ECI de Diagonal no té vorera davant!!! No entenc res.
Gràcies!!




