Es poden veure coses tant interesants com la reixa de correus, les obres de la linia 9 a fondo...
Espero que us agradi!
Hora i data actual: 16 juny 2026, 21:33
Entrada Autor: BCN2008 » 29 oct. 2008, 14:29
Entrada Autor: Guigui » 29 oct. 2008, 22:16
Entrada Autor: Hagbard » 29 oct. 2008, 23:06
Guigui ha escrit:Doncs malgrat l'interès transportil que pugui tenir, a mi em fa molta basarda que es puguin ficar fins la terrassa de casa meva (i qui sap on més). Per tant, espero ferventment que obliguin Google a tancar la paradeta.
Sento aixafar-vos la guitarra, però molt em temo que s'està estrenyent el setge sobre el poc que queda de la nostra llibertat.
Entrada Autor: JaMiRo! » 31 oct. 2008, 23:07
Jo la veritat prefereixo no menjar-me el cap amb aquestes coses (tot i que admeto que teniu raó) perquè en tot moment les nostres dades estan difuminades per doquier...Guigui ha escrit:Doncs malgrat l'interès transportil que pugui tenir, a mi em fa molta basarda que es puguin ficar fins la terrassa de casa meva (i qui sap on més). Per tant, espero ferventment que obliguin Google a tancar la paradeta.
Sento aixafar-vos la guitarra, però molt em temo que s'està estrenyent el setge sobre el poc que queda de la nostra llibertat.
Entrada Autor: Guigui » 31 oct. 2008, 23:20
Tens raó en que ja ens tenen fitxats per tot i a tot arreu, però el Google Street View entra en una nova dimensió, i és que permet difondre la nostra imatge real a tothom, fins i tot en la seva variant més íntima i menys apta per al públic.JaMiRo! ha escrit:Jo la veritat prefereixo no menjar-me el cap amb aquestes coses (tot i que admeto que teniu raó) perquè en tot moment les nostres dades estan difuminades per doquier...
Entrada Autor: Miquel » 11 nov. 2008, 19:05
Entrada Autor: wefer » 12 nov. 2008, 00:06
Entrada Autor: aim » 27 nov. 2008, 18:05
Entrada Autor: JaMiRo! » 28 nov. 2008, 22:54
Òttia un tren laboratori d'ADIF!aim ha escrit:Mireu què va caçar el cotxe de Google a l'Estació de França:
http://maps.google.es/maps?hl=es&ie=UTF ... 3275462051

Entrada Autor: automotorserie 436 » 29 nov. 2008, 15:48
Totalmente deacuerdo contigo, pero yo voy más allá, la información es poder...la cantidad de información que nos brinda este servicio puede ser bien o mal utilizada.Guigui ha escrit:Doncs malgrat l'interès transportil que pugui tenir, a mi em fa molta basarda que es puguin ficar fins la terrassa de casa meva (i qui sap on més). Per tant, espero ferventment que obliguin Google a tancar la paradeta.
Entrada Autor: aim » 29 nov. 2008, 16:46
Aquesta eina no mostra res que no poguem veure qualsevol de nosaltres des del carrer, així que no suposa cap perill per a la seguretat (si algú vol planejar algun acte vandàlic ja estudiarà el lloc in situ). Si les imatges fossin en temps real seria un altre tema, però sent imatges estàtiques ....automotorserie 436 ha escrit:Totalmente deacuerdo contigo, pero yo voy más allá, la información es poder...la cantidad de información que nos brinda este servicio puede ser bien o mal utilizada.Guigui ha escrit:Doncs malgrat l'interès transportil que pugui tenir, a mi em fa molta basarda que es puguin ficar fins la terrassa de casa meva (i qui sap on més). Per tant, espero ferventment que obliguin Google a tancar la paradeta.
No entiendo como con lo quisquillosos que no estamos volviendo con la seguridad, podemos poner al alcance de cualquiera toda esta cantidad de información para que algún loco, desde cualquier punta del globo, pueda tramar alguna acto vandálico, terrorista, pues tiene lo más importante la situación de las calles, túneles, edificios,etc, etc
PORFAVOR SEAMOS CONSECUENTES Y PIDAMOS LA SUPRESIÓN DE ESTE SERVICIO.
Cuando alguien de verdad quiere ver algun lugar lo más normal del mundo es desplazarse al sitio en cuestión, nos estamos volviendo tan cómodos que desde el sillón de casa podamos ir a cualquier parte, sinceramente, encuentro ya a faltar una web cam en la superficie lunar.
![]()
![]()
Entrada Autor: Guigui » 29 nov. 2008, 17:38
Aquesta eina contravé la llei de protecció de dades perquè pren imatges de persones, infringint-ne el dret a la intimitat. Tot i que Google s'hagi compromès a difuminar les cares, hi ha nombrosos casos on no s'hi ha atès. Una cosa és el que puguis veure fugaçment i una de totalment diferent és tenir-ne constància en imatges. És exactament el mateix motiu pel qual és obligatori informar algú de que la seva conversa serà enregistrada: les paraules se les endú el record, però si són escrites queden per a la posteritat. Verba volant, scripta manent, com deien els ianquis de fa dos mil·lennis.aim ha escrit:Aquesta eina no mostra res que no poguem veure qualsevol de nosaltres des del carrer, així que no suposa cap perill per a la seguretat (si algú vol planejar algun acte vandàlic ja estudiarà el lloc in situ). Si les imatges fossin en temps real seria un altre tema, però sent imatges estàtiques ....
Entrada Autor: aim » 29 nov. 2008, 22:01
Entrada Autor: MetroBCN » 27 des. 2008, 20:44
Entrada Autor: canalcole » 29 des. 2008, 14:39
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026