

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 15:33
Entrada Autor: Julià » Dimecres 11/02/2009 16:01
Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 03/01/2017 1:44
Entrada Autor: Renfe451 » Dimarts 03/01/2017 22:19
Fa pena que en aquest país, moltes línies ferroviàries no passen del paper i en canvi, les viàries, se'n fan un munt... quina vergonya de país.437.001 ha escrit:Hi va haver diversos projectes.
Un va ser Tarragona-Valls-Igualada, que va arribar a iniciar obres entre el barri tarragoní de Sant Salvador i Perafort, i entre Alió i Querol.
No hauria passat per Santa Coloma de Queralt, però sí per Esblada i Santa Maria de Miralles. Es projectava amb ample ibèric.
És a dir, que Igualada hagués tingut ample mètric cap a Barcelona i ample ibèric cap a Valls i Tarragona.
Però la companyia va fer fallida, i les obres van quedar inconcluses. El tram entre Alió i Querol encara es pot distingir a Google Maps Satèl.lit.
Una llàstima, ara hi hauria tren directe entre Tarragona i Camp de Tarragona, i entre Valls i Camp de Tarragona...![]()
![]()
L'altre projecte, que no va passar del paper, era una línia Tarragona-Valls-Cervera, que és la que probablement hagués passat per Santa Coloma. Crec que hagués estat de via estreta.
Entrada Autor: Granolleri » Dimarts 03/01/2017 23:22
Si repassem l'història, també hi han un munt de projectes de carreteres que mai van passar del paper o es van quedar a mitges.Renfe451 ha escrit:Fa pena que en aquest país, moltes línies ferroviàries no passen del paper i en canvi, les viàries, se'n fan un munt... quina vergonya de país.
Torna a “Història del transport”