Avui hem estat a La Bisbal de l'Empordà, i hem investigat una mica a on podia estar situada l'antiga estació del carrilet. Ens han dit a l'oficina d'informació que va ser destruïda per una bomba, i hem buscat a on es podia trobar. El que no sabem és si es trobava al davant del riu, o pel carrer del costat. Hem vist un parell de mosaics en un edifici anomenat "L'Estació", i per les imatges que apareixen, hem pensat que potser el tren passava pel carrer del davant. Algú sap del cert on quedaven la via i l'estació?
Per informació històrica, teniu el blog http://palatiofrugelli.blogspot.com/
El Tren Petit de La Bisbal
El Tren Petit de La Bisbal
- Fitxers adjunts
-
- edificiestacio.jpg (51.2 KiB) Visualitzat 1552 cops
-
- edificiestacio2.jpg (49.96 KiB) Visualitzat 1553 cops
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Us passo una poesia que he trobat, i que va explicant per on passava el tren en qüestió, i les múltiples dificultats amb què es trobava:
http://www.florssalvatges.net/imma/2006 ... rilet.html
http://www.florssalvatges.net/imma/2006 ... rilet.html
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses
Renoi! No sé si exagera, fa dies vaig posar un vídeo del NO-DO on estaven documents en vídeo del carrilet d'Olot, i era semblant o igual com ho comenta.wefer ha escrit:Us passo una poesia que he trobat, i que va explicant per on passava el tren en qüestió, i les múltiples dificultats amb què es trobava:
http://www.florssalvatges.net/imma/2006 ... rilet.html
Espectacular, tant de bo es refés avui... amb les noves tecnologies, finsitot importa poc que sigui de via estreta com sempre, que ja tenim lloc on portar les 211!
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.