

Tenia un vessant "social" o es limitava a operar rutes rendibles? I en tenia cap a Catalunya?
Salutacions.

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 15:34
Entrada Autor: Sky » Dimecres 12/08/2009 3:23
Entrada Autor: josep_serre » Dimecres 12/08/2009 8:53
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 12/08/2009 9:11
Entrada Autor: genissimon » Dimecres 12/08/2009 10:09
Fran-Ikarus ha escrit:De fet, la primera empresa es deia ATCAR, i va ser al cap dels anys que va ser rebatejada com a ENATCAR.
I a Catalunya arribaven els ENATCAR, clar. Els serveix de cotxes de línia Barcelona-Saragossa, Barcelona-Madrid, Barcelona-Salamanca, etc., que ara són d'ALSA, eren d'ENATCAR.
Entrada Autor: metring » Dimecres 12/08/2009 16:51
Entrada Autor: josep_serre » Dijous 13/08/2009 16:01
metring ha escrit:Acabo de descobrir una cosa que m'ha deixat flipant:
http://www.renfeinigo.com/
Alguna cosa a veure amb la Renfe? De ser així, no estava prohibit que tinguessin autocars? I que facin servir nom de Renfe per aquests?
Torna a “Història del transport”