circular, circular no crec que circuli:Denisuko ha escrit:
Esta circulant en mode especial i a contravia
esforçimetre a -200 Kn
pressió de frè a 3 kg
consum de corrent 0


Hora i data actual: 16 set. 2025, 23:16
Entrada Autor: El LLOP » 06 set. 2008, 16:20
circular, circular no crec que circuli:Denisuko ha escrit:
Esta circulant en mode especial i a contravia
Entrada Autor: Guigui » 06 set. 2008, 19:23
És clar, el granit tot just s'ha format en els darrers cinc anys. Abans, el terreny era diferent.Un largo tiempo -dos años más de lo previsto- que está directamente relacionado con dos hechos: el hundimiento del túnel del metro de la línea 5 en el Carmel en enero de 2005 y la complejidad del terreno que se tenía que horadar: granito.
Entrada Autor: sirhall » 07 set. 2008, 18:21
Entrada Autor: 437.001 » 07 set. 2008, 18:54
Entrada Autor: 437.001 » 07 set. 2008, 19:08
Entrada Autor: Guigui » 07 set. 2008, 19:20
A Lesseps, almenys divendres, encara hi havia els termòmetres "antics". D'altra banda, a Drassanes es poden veure els nous "a pèl", ja que se suposa que estan tapat per un plàstic a causa de la reforma de l'estació, però el plàstic transparenta molt.437.001 ha escrit:Els termòmetres de les estacions ja estan canviats. Els dels trens també, sembla.
Entrada Autor: Miquel » 08 set. 2008, 18:29
Entrada Autor: Guigui » 08 set. 2008, 18:50
A efectes pràctics, és la mateixa línia si els ramals són relativament curts en relació amb el tronc central. D'altra banda, em sona que la nomenclatura oficial finalment no durà aquest binomi, sinó que ho deixaran en L9 a seques.tren250 ha escrit:437.001 ha escrit:L9No seria L10?437.001 ha escrit:Gorg-Bon Pastor: obres en estat molt avançat
Entrada Autor: Miquel » 08 set. 2008, 18:56
Entrada Autor: metring » 08 set. 2008, 20:02
Entrada Autor: Guigui » 08 set. 2008, 20:08
Entrada Autor: Metro1985 » 09 set. 2008, 14:24
Entrada Autor: Miquel » 09 set. 2008, 17:06
Qué jo sàpiga no ha entrat cap tren més, demà aniré a Canyelles a verue quins trens corren i aveure si enxanpo algún que vagi cap a Trinitat Nova.Guigui ha escrit:Si els trens fan tot el recorregut fins a Trinitat Nova, vol dir que n'han entrat de nous al carrusel, o han reduït lleugerament la freqüència de pas (segons els meus càlculs, serien uns 20 segons més)?
Entrada Autor: Mortadel·lo » 09 set. 2008, 17:33
Entrada Autor: victorcasta » 09 set. 2008, 20:58
No, almenys de moment.Mortadel·lo ha escrit:les vies de la L3 i la L4 enllacen físicament?
Pot ser que hagin "tabicat" per reduïr-lo a 100 metres.Miquel ha escrit:No s'havia dit que l'andana de Roquetes era de 200 metres?
Entrada Autor: Vox » 09 set. 2008, 21:24
No sé, tampoc es tan difícil, a Londres hi ha línees amb ramals diferents i es ben fàcil, estil rodalia, si posa Gorg doncs es el ramal de Badalona, si posa Can Zam, doncs el de Santa Coloma. La cultura de TP aquí es baixa però dic jo que serà suficientMiquel ha escrit:Ho dubto, podria portar problemes al usuari, ara és coneix com a L9, peró quan algún futur llunyà la línia estigui operativa al 100%, serà nessesari anomenar-les pel seu nom, ja que només compartiran el tram central i ambdues línies tenen finals de línia diferents.
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025