De veritat que aixó ja passa de taca d'oli aquestes bromes

Hora i data actual: 18 set. 2025, 00:47
Entrada Autor: Mako448 » 18 gen. 2009, 11:52
Entrada Autor: Guigui » 18 gen. 2009, 17:28
Entrada Autor: wertymetrotren » 20 gen. 2009, 19:09
Entrada Autor: Miquel » 20 gen. 2009, 20:19
Quan es veuen aquestes coses, tú li tornes la moneda amb una traveta com deia avans en Guigui.Mako448 ha escrit:Ahir resulta que baixo del metro a Just Oliveras i em trobo les escales mecàniques aturades i un punyao de gent baixant corrent per les escales mecàniques(no podien baixar per les escales,i segur que algún d'aquests era qui havia atocat el boto d'aturar les escales),i el susto que vam tenir els que ens sisposaven a pujar i resulta que veien una quantitat de gent prou nombrosa baixant a tota pastilla per les escales mecàniques situades va ser considerable,una broma de molt mal gust-La meva reaciió va ser anar al cap d'estació,explicar els fets i que arreclès l'escala mecànica.
De veritat que aixó ja passa de taca d'oli aquestes bromes
Entrada Autor: Ferry1ac1 » 21 gen. 2009, 20:44
Entrada Autor: Guigui » 21 gen. 2009, 21:35
És un fidel reflex de la consideració que la nostra societat, en el seu conjunt, té pel ferrocarril. Començant pels de dalt.Ferry1ac1 ha escrit:Com algú pot ser tant estúpid d'aparcar el seu cotxe a la via del tren? COM ÉS POSSIBLE?
Entrada Autor: UT440_132M » 21 gen. 2009, 21:48
Ara que parleu d'això, em ve el dubte de si estacionar en un pas a nivell (en el cas que fos un pas a nivell), és considerat una infracció pel codi de circulació, que diria que si, llavors aquest personatje, hauria de complir una sanció (retirada de punts, sanció econòmica).Guigui ha escrit:És un fidel reflex de la consideració que la nostra societat, en el seu conjunt, té pel ferrocarril. Començant pels de dalt.Ferry1ac1 ha escrit:Com algú pot ser tant estúpid d'aparcar el seu cotxe a la via del tren? COM ÉS POSSIBLE?
Entrada Autor: victorcasta » 21 gen. 2009, 22:19
Entrada Autor: trainman » 22 gen. 2009, 13:46
Entrada Autor: Ecomobisostrans » 22 gen. 2009, 18:48
Entrada Autor: canalcole » 29 gen. 2009, 22:21
Entrada Autor: canalcole » 21 feb. 2009, 13:40
Entrada Autor: Guigui » 25 feb. 2009, 17:26
Entrada Autor: canalcole » 25 feb. 2009, 21:22
A més, si el metro següent passa minuts més tard, això si ho fessin a la C3 que el tren passa cada hora, o que fos l'últim tren, sí que ho comprendria.Guigui ha escrit:A Diagonal L3, un personatge ha endarrerit la sortida del tren perquè volia forçar la porta que estava pràcticament tancada. El xiulet ja havia sonat, i l'individu aquell no ha tingut millor idea que posar el peu a la porta. A sobre, algú de dintre s'hi ha "solidaritzat" i l'ha intentat ajudar. Per sort, no se n'han sortit, i aquell home ha hagut d'esperar el tren següent. I jo, que em trobava al costat, no he fet absolutament res per ajudar-lo; és més, m'he quedat ben content de que aquell personatge no se'n sortís amb la seva.
Però què es pensen, bloquejar d'aquesta manera el funcionament del metro?
Entrada Autor: Miquel » 26 feb. 2009, 19:59
D'individus d'aquests n'hi han a brotar, farà cosa de 1 més, a Trinitat Nova (L3) hi havia un estudiant (suposo que deuria anar a Mundet) que va còrrer per entrar quan el 3000 tancava portes, jo estava assegut a l'andana davant el 3º cotxe.Guigui ha escrit:A Diagonal L3, un personatge ha endarrerit la sortida del tren perquè volia forçar la porta que estava pràcticament tancada. El xiulet ja havia sonat, i l'individu aquell no ha tingut millor idea que posar el peu a la porta. A sobre, algú de dintre s'hi ha "solidaritzat" i l'ha intentat ajudar. Per sort, no se n'han sortit, i aquell home ha hagut d'esperar el tren següent. I jo, que em trobava al costat, no he fet absolutament res per ajudar-lo; és més, m'he quedat ben content de que aquell personatge no se'n sortís amb la seva.
Però què es pensen, bloquejar d'aquesta manera el funcionament del metro?
Entrada Autor: canalcole » 26 feb. 2009, 20:30
Doncs jo l'hagues fet fora i hagues cridat a seguretat.Miquel ha escrit:... radera el motorista, aquest va reobrir portes, l'individu entra, i el motorista surt tot enprenyat i va a buscar-lo, el va esbroncar, però no el va fer fora (cosa que jo hagués fet, per què aquets individus que van de llestos són el pitgor), tot seguit va rependre la marxa.
Entrada Autor: oriolp13 » 26 feb. 2009, 23:56
Entrada Autor: pedrofgc » 10 març 2009, 21:00
Entrada Autor: metring » 12 març 2009, 15:48
Torna a “Transport en general”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025