De veritat que aixó ja passa de taca d'oli aquestes bromes

Hora i data actual: Dijous 01/05/2025 2:41
Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 18/01/2009 11:52
Entrada Autor: Guigui » Diumenge 18/01/2009 17:28
Entrada Autor: wertymetrotren » Dimarts 20/01/2009 19:09
Entrada Autor: Miquel » Dimarts 20/01/2009 20:19
Quan es veuen aquestes coses, tú li tornes la moneda amb una traveta com deia avans en Guigui.Mako448 ha escrit:Ahir resulta que baixo del metro a Just Oliveras i em trobo les escales mecàniques aturades i un punyao de gent baixant corrent per les escales mecàniques(no podien baixar per les escales,i segur que algún d'aquests era qui havia atocat el boto d'aturar les escales),i el susto que vam tenir els que ens sisposaven a pujar i resulta que veien una quantitat de gent prou nombrosa baixant a tota pastilla per les escales mecàniques situades va ser considerable,una broma de molt mal gust-La meva reaciió va ser anar al cap d'estació,explicar els fets i que arreclès l'escala mecànica.
De veritat que aixó ja passa de taca d'oli aquestes bromes
Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dimecres 21/01/2009 20:44
Entrada Autor: Guigui » Dimecres 21/01/2009 21:35
És un fidel reflex de la consideració que la nostra societat, en el seu conjunt, té pel ferrocarril. Començant pels de dalt.Ferry1ac1 ha escrit:Com algú pot ser tant estúpid d'aparcar el seu cotxe a la via del tren? COM ÉS POSSIBLE?
Entrada Autor: UT440_132M » Dimecres 21/01/2009 21:48
Ara que parleu d'això, em ve el dubte de si estacionar en un pas a nivell (en el cas que fos un pas a nivell), és considerat una infracció pel codi de circulació, que diria que si, llavors aquest personatje, hauria de complir una sanció (retirada de punts, sanció econòmica).Guigui ha escrit:És un fidel reflex de la consideració que la nostra societat, en el seu conjunt, té pel ferrocarril. Començant pels de dalt.Ferry1ac1 ha escrit:Com algú pot ser tant estúpid d'aparcar el seu cotxe a la via del tren? COM ÉS POSSIBLE?
Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 21/01/2009 22:19
Entrada Autor: trainman » Dijous 22/01/2009 13:46
Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 22/01/2009 18:48
Entrada Autor: canalcole » Dijous 29/01/2009 22:21
Entrada Autor: canalcole » Dissabte 21/02/2009 13:40
Entrada Autor: Guigui » Dimecres 25/02/2009 17:26
Entrada Autor: canalcole » Dimecres 25/02/2009 21:22
A més, si el metro següent passa minuts més tard, això si ho fessin a la C3 que el tren passa cada hora, o que fos l'últim tren, sí que ho comprendria.Guigui ha escrit:A Diagonal L3, un personatge ha endarrerit la sortida del tren perquè volia forçar la porta que estava pràcticament tancada. El xiulet ja havia sonat, i l'individu aquell no ha tingut millor idea que posar el peu a la porta. A sobre, algú de dintre s'hi ha "solidaritzat" i l'ha intentat ajudar. Per sort, no se n'han sortit, i aquell home ha hagut d'esperar el tren següent. I jo, que em trobava al costat, no he fet absolutament res per ajudar-lo; és més, m'he quedat ben content de que aquell personatge no se'n sortís amb la seva.
Però què es pensen, bloquejar d'aquesta manera el funcionament del metro?
Entrada Autor: Miquel » Dijous 26/02/2009 19:59
D'individus d'aquests n'hi han a brotar, farà cosa de 1 més, a Trinitat Nova (L3) hi havia un estudiant (suposo que deuria anar a Mundet) que va còrrer per entrar quan el 3000 tancava portes, jo estava assegut a l'andana davant el 3º cotxe.Guigui ha escrit:A Diagonal L3, un personatge ha endarrerit la sortida del tren perquè volia forçar la porta que estava pràcticament tancada. El xiulet ja havia sonat, i l'individu aquell no ha tingut millor idea que posar el peu a la porta. A sobre, algú de dintre s'hi ha "solidaritzat" i l'ha intentat ajudar. Per sort, no se n'han sortit, i aquell home ha hagut d'esperar el tren següent. I jo, que em trobava al costat, no he fet absolutament res per ajudar-lo; és més, m'he quedat ben content de que aquell personatge no se'n sortís amb la seva.
Però què es pensen, bloquejar d'aquesta manera el funcionament del metro?
Entrada Autor: canalcole » Dijous 26/02/2009 20:30
Doncs jo l'hagues fet fora i hagues cridat a seguretat.Miquel ha escrit:... radera el motorista, aquest va reobrir portes, l'individu entra, i el motorista surt tot enprenyat i va a buscar-lo, el va esbroncar, però no el va fer fora (cosa que jo hagués fet, per què aquets individus que van de llestos són el pitgor), tot seguit va rependre la marxa.
Entrada Autor: oriolp13 » Dijous 26/02/2009 23:56
Entrada Autor: pedrofgc » Dimarts 10/03/2009 21:00
Entrada Autor: metring » Dijous 12/03/2009 15:48
Torna a “Transport en general”