
doncs he de dir que aquest material ENCARA ESTÀ EN SERVEI!!! 88 anys després de la seva construcció.

Ara forma part d'això:

Això es rendiment i la resta, tonteries.
Hora i data actual: 05 set. 2025, 23:42
Entrada Autor: El LLOP » 12 nov. 2010, 07:32
Entrada Autor: wefer » 13 nov. 2010, 19:42
Home, només cal comparar el que ha posat el Llop amb el del 300 preservat:faristol ha escrit:No em diguis que la plataforma era abans un 300??
Entrada Autor: El LLOP » 13 nov. 2010, 23:18
No, la plataforma es de nova construcció, només els bogies son aprofitats. Encara que fins fa no gaire, si que circulaven un parell de vagonetes fetes de les restes de la caixa d´ un 300, on es podia veure el volant del frè d´ estacionament.faristol ha escrit:Cull...
I es pot saber a quin vagó (je je..) cotxe o com es vulgui dir pertanyia??
No em diguis que la plataforma era abans un 300??
Entrada Autor: El LLOP » 17 nov. 2010, 13:03
Entrada Autor: El LLOP » 17 nov. 2010, 14:26
Torna a “Història del transport”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025