

En aquestes fotos es veu una tercera via, on hi ha actualment el bar, a l'andana de la Línia 1 de Plaça Espanya....
Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 18:34
Entrada Autor: uriol108 » Dimecres 21/03/2012 10:01
Entrada Autor: uriol108 » Dimecres 21/03/2012 10:36
Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 21/03/2012 11:13
Lo que vagi millor, si pot quedar ben be a dins millor, que només s'hagi d'agafar un ascensor i cap a dins!Adolescent barceloní ha escrit:Una cosa: dins del centre comercial? A què et refereixes, a fer una entrada a l'estació allà enmig de la plaça central del centre comercial? O fer-ho tipus "Las Arenas" (dins del centre comercial però fora... no sé si m'enteneu)?
Jo parlava del tram Pl.Espanya- Glòries, si ha d'anar fins a Besòs Mar pot anar-hi igualment.Adolescent barceloní ha escrit:I, a més, només voleu allargar la L8 fins a Glòries, i el PdI diu que la L8 ha d'arribar al 22@ i al Besòs tenint la terminal a Besòs Mar enllaçant amb la L4.
A més, està en projecte la línia que ha de passar per sota del Carmel...
Entrada Autor: Platanito » Dimecres 21/03/2012 11:13
Barrejant un desconeixement inmens de la xarxa actual i cap escrúpol per deixar milions d'usuaris sense servei durant un parell d'anys al tram més transitat de la línia amb més passatgers de l'àrea metropolitana, de pas estás condemnant el túnel d'ADIF que arriba a plaça Universitat des de Sants.uriol108 ha escrit:Doncs així jo faria un túnel en 2 nivells (tipus Línia 9) amb dues vies per nivell, en el nivell actual hi anirien les vies de la Línia 1 de Metro, en el nivell inferior 1 o 2 vies per a FGC, només tindria parada a Plaça Universitat (aprofitant el nivell inferior de l'andana de la Línia 1) i Plaça Catalunya FGC.
Entrada Autor: Oriolix » Dimecres 28/03/2012 1:26
Entrada Autor: Guigui » Dimecres 28/03/2012 10:53
Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 28/03/2012 14:41
Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 28/03/2012 14:43
Entrada Autor: genissimon » Dimecres 28/03/2012 14:53
Entrada Autor: Guigui » Dimecres 28/03/2012 16:32
Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 28/03/2012 19:30
I no pot ser que sigui una línia nova o alguna cosa? No sé, una línia nova o alguna cosa per l'estil...Guigui ha escrit:Una cua de maniobres serveix per això, per a fer les maniobres d'inversió de marxa i que interfereixi com menys millor amb el trànsit ferroviari. I ja em diràs a qui se li acudiria fer una cosa d'aquestes foradant uns quants quilòmetres de subsòl en ple centre de Barcelona.
Entrada Autor: Guigui » Dimecres 28/03/2012 21:36
Aleshores, en què quedem? Tens alguna idea definida sobre el tema o estàs llançant globus sonda a la babalà, a veure si n'hi ha algun que agradi a la parròquia?Adolescent barceloní ha escrit:No fa falta unir les dues xarxes perquè, com ja he dit, en realitat ho estan per moltíssims llocs. A més, Rodalies i FGC són totes dues de la Generalitat i Rodalies ja enllaça amb FGC en molts punts.
A unes males, que creïn un Rodalies entre Catalunya i Bellvitge, jo què sé... El més adient és unir les dues xarxes a través de l'R8 de Rodalies. Per tant, ja ho estan. Sinó, una línia d'FGC que vagi des d'una xarxa a una altra per la via de l'R8 o per a prop per no haver de fer moltes obres. Clar que això depèn de l'ample de la via de l'R8 i la d'FGC...
Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 28/03/2012 22:40
No ho sé ni jo... Tinc vàries idees, com ja has vist, però no sé per quina decantar-me. El més adient seria fer el que he dit al meu missatge aquell llarg dels plantejaments, però d'aquí a uns anys i fent-ho amb calma perquè no corre pressa crec jo.Guigui ha escrit:Aleshores, en què quedem? Tens alguna idea definida sobre el tema o estàs llançant globus sonda a la babalà, a veure si n'hi ha algun que agradi a la parròquia?
Entrada Autor: Guigui » Dimecres 28/03/2012 22:43
Exactament, què? Perquè has deixat anar tantes idees com missatges...Adolescent barceloní ha escrit:El més adient seria fer el que he dit al meu missatge aquell llarg dels plantejaments [...]
Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 28/03/2012 22:45
Entrada Autor: Lluita1714 » Dimecres 28/03/2012 22:51
Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 28/03/2012 22:56
Entrada Autor: Guigui » Dimecres 28/03/2012 22:59
Exactament. Centrem-nos en el tema del fil (plans d'obres proposats perquè s'executin), i la resta, al corresponent fil de desiderata.Lluita1714 ha escrit:No oblidem la línia Orbital Ferroviària que ja està en marxa, si és que no ha caigut ja en el forat de diners on tantes obres han caigut.
Quan proposeu un túnel, proveu de solucionar més o menys el nus ferroviari de Plaça Espanya amb el túnel de cotxes... no és tan fàcil!
Tot plegat, no seria més propi del fil de propostes?
Entrada Autor: Aureli » Dijous 29/03/2012 12:02
De quina línia parles per sota del Carmel...? Ara ja tenim la L5 i quina més tindríem...???Adolescent barceloní ha escrit:Una cosa: dins del centre comercial? A què et refereixes, a fer una entrada a l'estació allà enmig de la plaça central del centre comercial? O fer-ho tipus "Las Arenas" (dins del centre comercial però fora... no sé si m'enteneu)?Ecomobisostrans ha escrit:...dins el centre comercial...
Una cosa, he sentit dir que volien allargar la cua de maniobres de Pl. Catalunya fins a l'Estació del Nord o molt a prop (no sé com). Però és que sembla poc creïble... Sabeu si és veritat? O una unió entre Pl. Catalunya i la L8 quan arribi al Besòs? O alguna cosa? O que pretenen fer una estació a l'Arc de Triomf? No ho sé, només he sentit que allargarien la cua de maniobres... Algú sap com està el tema?Guigui ha escrit:En l'últim projecte abandonat per FGC, es preveia que la cua de maniobres de Pl. Catalunya s'allargués fins a Fontanella.
I, a més, només voleu allargar la L8 fins a Glòries, i el PdI diu que la L8 ha d'arribar al 22@ i al Besòs tenint la terminal a Besòs Mar enllaçant amb la L4.
A més, està en projecte la línia que ha de passar per sota del Carmel...
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”