(gireu el número i, amb una mica d'imaginació, veureu per què demano aquesta en particular

Hora i data actual: Dijous 01/05/2025 2:50
Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 10/04/2006 9:17
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 10/04/2006 15:11
Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 10/04/2006 16:10
Entrada Autor: El LLOP » Dimarts 11/04/2006 11:29
Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimarts 11/04/2006 11:44
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 11/04/2006 12:07
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 12/04/2006 10:42
Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimarts 18/04/2006 12:52
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 19/04/2006 21:51
Entrada Autor: Vox » Dijous 20/04/2006 1:29
Gràcies per la infoEl LLOP ha escrit:ja he pogut confirmar les composicions que ja no existeixen. Son les següents:
M1017-R1305-1019
M1013-R1304-1015
M1009-R1303-1011
M1001-R1301-1003
M1021-R1306-1023
M1005-1006
M1087-1088
L'altre 1100 que hi havia a la línia 5 encara existeix però està mig desvallestat a una via morta del triangle feroviari. Per un altre part, no està previst portar els 1000 de la L5 a la L4, sinó els 2100 de la L2 i reforçar aquesta amb els 9000 destinats a la L9 fins que aquesta sigui operativa.
Pd: Mortadel.lo el remolc és el 1322. El 1332 no existeix. L'últim remolc que hi ha de la sèrie 1000/1300 és el 25 (1100/4=25).
Espero que us sugui d'utilitat.
Entrada Autor: Vox » Dijous 20/04/2006 12:48
El LLOP ha escrit:Negatiu; a la línia 2 hi hauran 5000 i 9000. Tots els 2100 aniràn a parar a la L4.
Entrada Autor: Mortadel·lo » Dijous 20/04/2006 12:52
Entrada Autor: El LLOP » Dijous 20/04/2006 12:53
Torna a “Material rodant ferroviari”