(gireu el número i, amb una mica d'imaginació, veureu per què demano aquesta en particular

Hora i data actual: 18 set. 2025, 05:29
Entrada Autor: Mortadel·lo » 10 abr. 2006, 09:17
Entrada Autor: Fran-Ikarus » 10 abr. 2006, 15:11
Entrada Autor: Mortadel·lo » 10 abr. 2006, 16:10
Entrada Autor: El LLOP » 11 abr. 2006, 11:29
Entrada Autor: Mortadel·lo » 11 abr. 2006, 11:44
Entrada Autor: Fran-Ikarus » 11 abr. 2006, 12:07
Entrada Autor: Fran-Ikarus » 12 abr. 2006, 10:42
Entrada Autor: Mortadel·lo » 18 abr. 2006, 12:52
Entrada Autor: Fran-Ikarus » 19 abr. 2006, 21:51
Entrada Autor: Vox » 20 abr. 2006, 01:29
Gràcies per la infoEl LLOP ha escrit:ja he pogut confirmar les composicions que ja no existeixen. Son les següents:
M1017-R1305-1019
M1013-R1304-1015
M1009-R1303-1011
M1001-R1301-1003
M1021-R1306-1023
M1005-1006
M1087-1088
L'altre 1100 que hi havia a la línia 5 encara existeix però està mig desvallestat a una via morta del triangle feroviari. Per un altre part, no està previst portar els 1000 de la L5 a la L4, sinó els 2100 de la L2 i reforçar aquesta amb els 9000 destinats a la L9 fins que aquesta sigui operativa.
Pd: Mortadel.lo el remolc és el 1322. El 1332 no existeix. L'últim remolc que hi ha de la sèrie 1000/1300 és el 25 (1100/4=25).
Espero que us sugui d'utilitat.
Entrada Autor: Vox » 20 abr. 2006, 12:48
El LLOP ha escrit:Negatiu; a la línia 2 hi hauran 5000 i 9000. Tots els 2100 aniràn a parar a la L4.
Entrada Autor: Mortadel·lo » 20 abr. 2006, 12:52
Entrada Autor: El LLOP » 20 abr. 2006, 12:53
Torna a “Material rodant ferroviari”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025