Portar la L7 per a que? Gran part del passatge de la línia va cap a Provença i Catalunya per tant no seria de gaire utilitat. Provença el que necessita es una reforma.Ganz ha escrit:Fa una setmana les vaig veure .
Aquesta ampliació deuria realitzar-se en ample UIC en previsió d'un futur canvi d'amplada a la LL-A . És de lògica preveure-hi una parada a Sants-Estació . Una opció podría tractar-se de fer passar bona part dels L7 i altres serveis per Francesc Macià enlloc de Provença , descongestionant-la .
Personalment no li veig la gràcia de portar això a Sants Estació. Ja tenim la L3 que en poc menys de 3 minuts des d'Espanya ets a Sants. El que poder cal es un enllaç més directe entre entre FGC i L3, però això per quan ens sobrin els diners i adaptin l'enllaç i l'estació sencera.
I no ens oblidem tampoc, des de el Llobregat segons com et surt més a compte apropar-te a l'estació de Rodalies de torn i baixar a Sants amb la R4 que no pas haver de fer una combinació de R5/R6/S8 a L8. I a les dolentes, tens l'opció de fer l'enllaç a Gornal i agafar la R2 a Bellvitge.
Amb totes aquestes opcions (per no dir la L5 a l'altre costat) jo no hi veig la necessitat. El que si que crec es que cal replantejar la ubicació de les parades ja que la ampliació és només per a una línia metropolitana i no de la resta de serveis, crec que es necessària una parada entre Aragó i Gran Via però que no quedés al mateix nivell de Rocafort o Urgell.
I sobretot, refer la traça del túnel a l'entorn de la Plaça de Francesc Macià, amb la broma de que les tuneladores no poden fer certes corbes deixen les traces fetes un espagueti.
