Estava llegint aquest fil "desde la barrera", simplement pel plaer de llegir. No opinant sobre la reforma, readaptacio, o com li vulgueu dir.
Netejaparabrises a un tramvia de l'epoca que es suposa que es?..... si, es una mica "fora de concepte". Fars hal.logens?.... vaja, tambe.... els colors?.... mira, mai millor dit "Para gustos, colores". No em dessagrada, pero: algu en te l'esquema de colors originals?.
Encara bo que s'han preservat. Es poc consol, pero tenint en compte la poca consideracio de TMB envers el seu material mobil i demes peces (en tenim un exemple amb l'acces de Liecu), podem donar gracies que no els han reconvertit en xapes de refresc.

Oblidem-nos'en. Coses com la de la foto (si, ja l'he possada en altre fil) no las veurem pas per Barcelona. Ni la que porto com a avatar (tramvia linia Djurgarden, Estocolm). Son coses velles i caduques. Poc "dignes" per una ciutat tan "moderna" i "fashion" com aquesta. Aixi que no hem d'extranyar que TMB hagi llicenciat i aprovat un projecte de reforma d'un tramvia amb fars hal.logens i netejaparabrises electric. Encara que no l'han pintat de "blanc rentadora" estil Metro (pitjor encara, l'haguessin tunejat estil 5000).
Sal.lutacions:
Serie600
PD: Si estic d'anims, no us llenceu els trastos al cap, les trobo, i sobre tot, voleu, penjaria alguna foto dels tramvies de Djurgarden. En tinc bastantes, de "ben fetas" (camara digital) i de "mal fetes" (camara del mobil).