Jo penso que amb les configuracions de les dues xarxes i el fet de que serveixin zones diferents, la necessitat de fer serveis que transitin ambdues xarxes és poc útil. Qui vagi del Vallès al Llobregat "alt", el que ha de fer és emprar la R8 o el que hi hagi el dia que facin una línia horitzontal en condicions.metring ha escrit: ↑Divendres 08/05/2020 20:34Lo del temps és el pitjor. però lo de l'amplada de via sí pot arribar a ser important si algun dia es decidís, quan existeixin enllaços amb la línia del Vallès per tal de fer trens directes entre les dues xarxes, per exemple.Miquel ha escrit: ↑Divendres 08/05/2020 17:26 Home, l'ample de via i l'alçada de les andanes no influeixen en gaire cosa de cara a l'usuari. La línia te un problema principal de temps de recorregut que no sembla que vulguin posar remei amb cap malla que permeti avançar els trens ràpids respecte els lents.
Tant a la xarxa del Vallès com la del Llobregat, el futur que els hi espera és la de tenir unes freqüències molt competitives, pel que realment migrar l'ample de la LL-A per unir-la a l'altre no te gaire sentit. El cost és elevadíssim per a estalviar 1 sola correspondència als passatgers (i 3-4 minuts) entre dues línies (segurament Gràcia) per a fer uns recorreguts determinats amb els que segons com, potser també tens altres alternatives més ràpides que no passen per a fer servir FGC de forma directa.
De totes maneres, les 213 tenen un gàlib per a UIC, pel que imagino que les 214 podrien anar pel mateix camí, i imagino que amb un canvi de sabates com aquell qui diu, podrien canviar d'ample sense gaires problemes.