Jo penso que amb les configuracions de les dues xarxes i el fet de que serveixin zones diferents, la necessitat de fer serveis que transitin ambdues xarxes és poc útil. Qui vagi del Vallès al Llobregat "alt", el que ha de fer és emprar la R8 o el que hi hagi el dia que facin una línia horitzontal en condicions.
Tant a la xarxa del Vallès com la del Llobregat, el futur que els hi espera és la de tenir unes freqüències molt competitives, pel que realment migrar l'ample de la LL-A per unir-la a l'altre no te gaire sentit. El cost és elevadíssim per a estalviar 1 sola correspondència als passatgers (i 3-4 minuts) entre dues línies (segurament Gràcia) per a fer uns recorreguts determinats amb els que segons com, potser també tens altres alternatives més ràpides que no passen per a fer servir FGC de forma directa.
De totes maneres, les 213 tenen un gàlib per a UIC, pel que imagino que les 214 podrien anar pel mateix camí, i imagino que amb un canvi de sabates com aquell qui diu, podrien canviar d'ample sense gaires problemes.