el perllongament l3 a trinitat vella fa anys que es reclama i no entenc perquè no ho fan si sembla una obra senzilla, a més el PSC és un partit molt representat a aquella zona i la millora és incontestable...Trenofílic ha escrit: ↑Dilluns 16/12/2024 8:07 Crec que seria prioritari prolongar la L3 fins Trinitat Vella L1, ja que allà hi ha molt mala combinació, només quasi només hi ha bus de barri i igualment et toca caminar una mica més que la distancia que fas en bus. No té molt sentit fer transbord a plaça Catalunya per arribar a Santa Coloma que tardes més que caminant de Trinitat Nova a Vella. Després, unir d'una vegada la L9/L10 ja que fa anys que quasi no avança. Després la connexió L4 a la Sagrera Meridiana aniria molt bé per anar a Fòrum des de la part de Horta i Nou Barris, de moment només tens algun bus V o combinació V + tram però el viatge es fa llarg, el túnel de la Sagrera TAV ja esta fet només fa falta el de Sagrera TAV a la Pau. Ja després el que queda de la L2 a l'aeroport. I de la L5, per dir una prolongació, diria que com a molt allargar-la fins a dalt de tot de Sant Genís però diria que no és tant urgent.
La l9 ja fa uns mesos que la han reengegat i s'hauria de connectar d'aquí pocs anys passi el que passi, diuen que al 2028, jo estic segur que serà al voltant d'aquesta data perque a finals del 2028 o principis del 2029 queden les properes eleccions
El perllongament L4 a sagrera meridiana jo de veritat que no l'entenc, crec que hii ha alternatives millors per a perllongar la L4 (arreglarla) i dubto que horta-fòrum sigui un recorregut habitual de ningú