No et pots electrocutar perquè l'alimentació dels segments de tercer rail que no estan sota el tramvia estan desconnectats. Els segments són molt curts de manera que el que està actiu sempre està sota el tramvia. Aquí es veu gràficament (a partir de 0:25)
Dit això... jo tampoc trepitjo el tercer rail. Tots els sistemes poden fallar algun dia, i tot i que la possibilitat és molt petita, no tinc cap necessitat d'arriscar-me.
Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Mirant per l'OpenStreetMaps, doncs ja no sembla tan difícil la connexió entre Verdaguer i Francesc Macià.
Queda poc però molt a la vegada...
Ara bé, com afectaria la circulació de la plaça Francesc Macià? Es podria fer una cosa semblant a la plaça Espanya de Sabadell? O potser fer passar el tramvia pel carrer Buenos Aires i crear un intercanviador com cal a Comte d'Urgell per enllaçar millor tramvia, la futura estació de Catalans i els terminals de bus interurbà així com X1? Qui sap.

Ara bé, com afectaria la circulació de la plaça Francesc Macià? Es podria fer una cosa semblant a la plaça Espanya de Sabadell? O potser fer passar el tramvia pel carrer Buenos Aires i crear un intercanviador com cal a Comte d'Urgell per enllaçar millor tramvia, la futura estació de Catalans i els terminals de bus interurbà així com X1? Qui sap.
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2385
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
Segons tinc entès, el tramvia circularia pel costat mar del centre de la plaça, igual que passa a Verdaguer. Caldrà veure com ho resolen finalment.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.