Nou servei llançadora a l'aeroport del Prat (operat per FGC)
Re: Nou servei llançadora a l'aeroport del Prat (operat per FGC)
https://govern.cat/salapremsa/convocato ... a-rodalies
Roda de premsa per explicar l'acord per a l'empresa que gestionarà Rodalies
La consellera de Territori, Habitatge i Transició Ecològica, Sílvia Paneque, i el secretari d’Estat de Transports i Mobilitat sostenible, Jose Antonio Santano, oferiran una roda de premsa aquest dijous a les 10:30 hores al Palau de la Generalitat per explicar l’acord per a la creació de l’empresa que gestionarà el servei de Rodalies.
La compareixença es podrà seguir en directe des de la web i les xarxes socials de Govern.
Els mitjans de comunicació que vulguin assistir a la roda de premsa hauran d’acreditar-se a l’adreça comunicaciogovern.presidencia@gencat.cat
10:30La consellera Paneque i el secretari d'Estat de Transports expliquen l'acord per a la creació de l'empresa que gestionarà el servei de Rodalies.
Palau de la Generalitat, Barcelona (Barcelonès)
Emissió en directeEmissió en directe
La consellera de Territori, Habitatge i Transició Ecològica, Sílvia Paneque, i el secretari d'Estat de Transports i Mobilitat sostenible, Jose Antonio Santano, oferiran una roda de premsa per explicar l'acord per a la creació de l'empresa que gestionarà el servei de Rodalies. La compareixença es podrà seguir en directe des de la web i les xarxes socials de Govern.
Roda de premsa per explicar l'acord per a l'empresa que gestionarà Rodalies
La consellera de Territori, Habitatge i Transició Ecològica, Sílvia Paneque, i el secretari d’Estat de Transports i Mobilitat sostenible, Jose Antonio Santano, oferiran una roda de premsa aquest dijous a les 10:30 hores al Palau de la Generalitat per explicar l’acord per a la creació de l’empresa que gestionarà el servei de Rodalies.
La compareixença es podrà seguir en directe des de la web i les xarxes socials de Govern.
Els mitjans de comunicació que vulguin assistir a la roda de premsa hauran d’acreditar-se a l’adreça comunicaciogovern.presidencia@gencat.cat
10:30La consellera Paneque i el secretari d'Estat de Transports expliquen l'acord per a la creació de l'empresa que gestionarà el servei de Rodalies.
Palau de la Generalitat, Barcelona (Barcelonès)
Emissió en directeEmissió en directe
La consellera de Territori, Habitatge i Transició Ecològica, Sílvia Paneque, i el secretari d'Estat de Transports i Mobilitat sostenible, Jose Antonio Santano, oferiran una roda de premsa per explicar l'acord per a la creació de l'empresa que gestionarà el servei de Rodalies. La compareixença es podrà seguir en directe des de la web i les xarxes socials de Govern.
- 122-042-132
- N9

- Entrades: 1912
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
La futura línia de tren R-Aeroport, que formarà part dels serveis de Rodalies però que serà operada per Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), no podrà entrar en servei fins que no estigui del tot finalitzada la infraestructura ferroviària que permetrà connectar l’estació de Sants i la T1 en només 19 minuts, tot un avenç amb la situació actual, ja que el servei ferroviari finalitza a la T2. Per fer-ho fa anys que es treballa en un nou accés ferroviari fins a la T1, amb estació terme inclosa que, amb tot, continua sense tenir data de finalització, però ja s’ha avançat prou perquè aquest dilluns el ministeri de Transports hagi informat que ja s’ha executat un 80% de la infraestructura.
https://share.google/NJFRjhThrgxxkxRHf
https://share.google/NJFRjhThrgxxkxRHf
Fins ara, la Generalitat de Catalunya podia decidir quin operador, gestionava les Rodalies, la prova és que es va poder adjudicar a FGC la línia de l'aeroport des de una localitat del Vallès pendent de confirmar (Sant Andreu descartat), ara amb el "traspaàs complet" això seria impossible ja que Renfe en té més del 50%.
Nova jugada mestra.
Nova jugada mestra.
- 122-042-132
- N9

- Entrades: 1912
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Per ara de Sant Andreu a l'Aeroport. Salut!
Algú sap quin preu tindrà el bitllet?
Una altra pregunta: si estem en un sistema tarifari integrat, ¿quina explicació té que poguem anar des de Barcelona a l'aeroport amb el bus 65 o Rodalies R2 pagant 1 zona, però que per anar-hi en metro en clavin 5.50 €?
Una altra pregunta: si estem en un sistema tarifari integrat, ¿quina explicació té que poguem anar des de Barcelona a l'aeroport amb el bus 65 o Rodalies R2 pagant 1 zona, però que per anar-hi en metro en clavin 5.50 €?
És una trampa per turistes. De fet Rodalies també intenta timar als turistes amb el bitllet senzill, per això l'aeroport està en Zona 4: https://rodalies.gencat.cat/web/.conten ... celona.pdf
-
victorcasta
- N10

- Entrades: 4277
- Ubicació: Horta
Mateix sistema que L9. Integrat per a tots els títols il·limitats i suplement per a senzill, T-casual i multiviatges.
Actualment amb Rodalies és zona 1 per a títols ATM però zona 4 per a títols propis.
Gràcies!
Però veieu que és absurd, no? O només ho penso jo?
Però veieu que és absurd, no? O només ho penso jo?
- 122-042-132
- N9

- Entrades: 1912
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Més recaptació. Tarifa turística, sí li vols dir. Salut!
- LeoMetropol
- N4

- Entrades: 73
- Ubicació: Santa Coloma (L1 L9) / Cardedeu (R2)
- Contacta:
Ja però nosaltres també la paguem, no només els guiris122-042-132 ha escrit:Més recaptació. Tarifa turística, sí li vols dir. Salut!
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7338
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Un s'arriba a plantejar quin és l'objectiu real de les institucions amb aquest tipus de projectes: donar servei a la gent, o robar-los tants diners com sigui possible? I si només fos això... 
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif, Afició ferroviària - Web ferroviària - Història de la SEAT - Museu del Transport de Barcelona
3cat ha escrit: Enllestit el primer tren de la nova línia de Rodalies a l'aeroport que operarà FGC
El tren que s'ha presentat és només el primer de 10 combois amb una inversió de 107 milions d'euros. Ara han començat les proves de validació per, posteriorment, fer proves sobre les vies d'Adif.
FGC preveu incorporar 70 maquinistes per operar aquesta nova línia a l'aeroport.
(...)
Més enllà de fabricar els trens, Alstom també està construint des de l'abril un taller de manteniment per als combois de la nova línia de l'aeroport, que està ubicat a les instal·lacions de Santa Perpètua de Mogoda.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7338
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Es triguen uns 30 minuts en arribar des de la zona de Sants fins a l'aeroport i a sobre cal un bitllet especial. Més val que no tinguis pressa.
És divertit veure com els polítics, recolzats pels seus mitjans, ens venen una vegada i una altra les mateixes millores, plenes de "xapusses".
I no ens adonem que al final l'únic que fem és donar voltes sobre el mateix cercle, sense solucionar mai els problemes reals de la gent de manera coherent.
- Fitxers adjunts
-
- composicio.jpg (137.33 KiB) Visualitzat 126 cops
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif, Afició ferroviària - Web ferroviària - Història de la SEAT - Museu del Transport de Barcelona
- M1171-M1172-M1169...
- N7

- Entrades: 391
- Ubicació: Esperant al M1171-M1172--M1169-R1418-M1170
El servei que feien les 440 era infinitament millor. Sembla que no fem més que anar caient i perdent les coses bones que ens queden, deixant desastres que després queden qualificats com a insolucionables. I 10 trens nous valen un preu que hagués comprat molt més que les 255 440 incloent les chopper que van ser més cares.
Sandy
Sandy
Atenció! Atención! Attention!
És perillós abocar-se.
Es peligroso asomarse
Do not lean out of the windows
És perillós abocar-se.
Es peligroso asomarse
Do not lean out of the windows



