No cal posar-ne a tot arreu. Amb que millorin la ventilació n'hi hauria prou.
A la L4 i L5 hi feia més calor del normal ja que els 1000 i 1100 al frenar, alliveraven energia en forma de calor. Ara ja no passarà

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 15:34
Entrada Autor: George85 » Dijous 07/06/2007 17:07
Entrada Autor: orique » Dijous 07/06/2007 20:09
I metros de vint cotxes, que si no anem ensardinats a hora punta...Guigui ha escrit:Si hem de partir d'aquest premissa, abans que aire acondicionat, posaria dutxes i desodorant a cada vestíbul. I un detector d'olors que indiqui qui n'ha de fer ús i qui no.Ecomobisostrans ha escrit:Si es vol que la gent agafi el transport públic s'hi ha de sentir a gust.
Entrada Autor: orique » Dijous 07/06/2007 22:32
Però la llum del Sol no menja, mentre que les cuques de llum síGuigui ha escrit:Sempre hi ha la possibilitat de criar colònies de cuques de llum...orique ha escrit:La idea es realemente buena... pero hay que plantearse dos preguntas ¿cuánto puede costar hacer eso? y ¿cuánta energía se ahorraría cada día?. Por otra parte la instalación eléctrica sería la misma pues hay días nublados y noches...![]()
Entrada Autor: Guigui » Dijous 07/06/2007 22:57
Serveixen pellofes de pipes i burilles de cigarrets? No és que en faltin al metro, precisament... :nyamorique ha escrit:Però la llum del Sol no menja, mentre que les cuques de llum sí![]()
Entrada Autor: MAE91 » Divendres 08/06/2007 0:06
Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 08/06/2007 0:58
Entrada Autor: MAE91 » Divendres 08/06/2007 16:49
Entrada Autor: Guigui » Divendres 08/06/2007 23:11
Doncs posats a triar, m'estimo molt més que el meu olfacte en pateixi les conseqüències durant 15 minuts que no pas el meu cap i la meva gola durant dos dies.MAE91 ha escrit:Ben fet, ja que és una mala passada quan et toca la loteria del vagó sense aire acondicionat...
Entrada Autor: Izo » Dilluns 11/06/2007 0:35
Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 11/06/2007 10:21
Jo al tren on he passat mès fred ha sigut en les 440R,de tornada a Núria a mitjans d'agost,i allà al santuari feia 12º!!!!!!!.I quan torno a RIbes agafar el tren,em toca una 440R amb l'aire a tope,sí aixó és fer les coses bé.Izo ha escrit:Més que l'olor el veritable problema, per a mi, és la suor: una de les pitjors coses que et pot passar és fer la suada del segle a bord d'un comboi de la L4 i fer el canvi a la L2 a Passeig de Gràcia, per exemple... si tens la mala sort d'agafar un 9000 amb l'aire condicionat al màxim agafes un refredat d'estiu ben maco...
Entrada Autor: Guigui » Dimecres 25/07/2007 17:24
Queden ben lluny els 25 graus que la Generalitat recomana (només en teoria) a les seves dependències...TMB ha escrit:Senyor Bofill,
Ens referim a la vostra comunicació per la qual manifestàveu el vostre desgrat pel contrast accentuat entre la temperatura, excessivament baixa, l’interior dels trens i la temperatura a les andanes de les estacions de metro.
En primer lloc, volem demanar-vos disculpes tant per la demora en la nostra resposta com per les contrarietats que l’aire condicionat us pugui provocar. Tanmateix, cal tenir en consideració que la gran afluència de passatgers al metro i autobús aconsellen que hi hagi una correcta refrigeració de l’ambient.
En aquesta qüestió, és convenient informar-vos que, els trens del ferrocarril metropolità de Barcelona duen, durant tot l’any, els aparells en funcionament. Així, la temperatura es gradua d'acord amb l'època de l’any i oscil·la entre 19 i 21 graus, depenent de si és estiu o hivern, però pot semblar més o menys elevada en funció del nombre de passatgers que viatgin en un mateix moment, de la duració del trajecte que es faci i de la roba que es porti. Òbviament és absolutament impossible aconseguir una temperatura personalitzada i, per tant, els criteris a seguir es prenen en funció de variables que no sempre poden satisfer tots els usuaris a nivell individual. Així mateix, cal afegir que, la regulació tèrmica dels sistemes de refrigeració dels trens és configurada i establerta per la empresa instal·ladora. Així doncs, el conductor de metro tan sols pot connectar el sistema, però no graduar-ne la temperatura. Amb tot, la vostra queixa ha estat traslladada al departament corresponent perquè tingués en consideració els vostres comentaris.
Esperem que totes les actuacions que es puguin dur a terme en aquest àmbit contribueixin a oferir-vos la qualitat de servei que demaneu a TMB.
Us saludem atentament,
Departament de Relacions Externes
Entrada Autor: Estrella_de_Galicia » Dijous 26/07/2007 8:00
Entrada Autor: aarongilp » Dijous 26/07/2007 12:42
Entrada Autor: Trytasa Baldaquino » Dijous 26/07/2007 13:23
Entrada Autor: faristol » Dijous 26/07/2007 18:02
Entrada Autor: Guigui » Dijous 26/07/2007 19:14
Entrada Autor: Trytasa Baldaquino » Dijous 26/07/2007 19:22
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”