Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 21:46
Entrada Autor: U-Bahn » Dijous 30/08/2007 17:10
Doncs jo aquell dia però al mes següent també estaba a Inverness.megapauer ha escrit:Efectivament, a uns 20 minuts d'Inverness.U-Bahn ha escrit:Joan, el tren que es veu a la segona foto és el Caledonian Sleeper? Amb aquests colors i tan llarg...
Entrada Autor: U-Bahn » Dijous 30/08/2007 17:19
Sí, segons tinc entès, algunes 67000 aka "las valencianas" estan llogades a FirstScotRail per fer els Caledonian.aarongilp ha escrit:Un tren de First amb una loco d'EWS? La veritat és que la foto del Caledonian Slepper m'encanta, força més que la de la vaporosa.
Entrada Autor: aarongilp » Dijous 30/08/2007 17:27
Entrada Autor: U-Bahn » Dijous 30/08/2007 17:46
FirstScotRail d'alta velocitat normal només té els cotxes del Caledonian que arriben, com bé ha dit l'Aaron, als 200 km/h (125 m/h)aarongilp ha escrit:Curiós. No conec massa el panorama ferrocarriler britanic però aquí això passa només entre UNE's, no entre empreses totalment independent les unes de les altres. First no té locomotores pròpies aptes a velocitats altes? (les Class 67 agafen les 125mph si no vaig errat)
Entrada Autor: aarongilp » Dijous 30/08/2007 17:59
Mmm...aclaritU-Bahn ha escrit:FirstScotRail d'alta velocitat normal només té els cotxes del Caledonian que arriben, com bé ha dit l'Aaron, als 200 km/h (125 m/h)aarongilp ha escrit:Curiós. No conec massa el panorama ferrocarriler britanic però aquí això passa només entre UNE's, no entre empreses totalment independent les unes de les altres. First no té locomotores pròpies aptes a velocitats altes? (les Class 67 agafen les 125mph si no vaig errat)
Entrada Autor: U-Bahn » Dijous 30/08/2007 18:28
De res, Aaronaarongilp ha escrit:Mmm...aclaritU-Bahn ha escrit:FirstScotRail d'alta velocitat normal només té els cotxes del Caledonian que arriben, com bé ha dit l'Aaron, als 200 km/h (125 m/h)aarongilp ha escrit:Curiós. No conec massa el panorama ferrocarriler britanic però aquí això passa només entre UNE's, no entre empreses totalment independent les unes de les altres. First no té locomotores pròpies aptes a velocitats altes? (les Class 67 agafen les 125mph si no vaig errat)Merci!
Entrada Autor: aim » Dissabte 29/09/2007 16:31
Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 29/09/2007 16:54
Acabes de descriure les meves vacances ideals...Aviam si algun dia ho puc feraim ha escrit:Acabo de tornar de les vacances i vinc carregat de fotografies de ferrocarrils alemanys, alguns francesos i algun que d'altre suís i és bastant difícil escollir la foto transportil de l'estiu.
Entrada Autor: aim » Dissabte 29/09/2007 17:17
Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 29/09/2007 19:23
Si no recordo malament, té més de 6 cotxes apart dels extrems. Si realment està tot sencer, són molts calers per conservar-lo...aim ha escrit:A la de Lichtenberg. Va estar allà tot el dia. Durant els dies que vaig voltar per Berlín no vaig tornar a passar per aquella estació, així que desconec si és o no normal veure'l per allà. He de dir que crec que està conservat tot sencer, ja que era força llarg.
Entrada Autor: Guigui » Diumenge 30/09/2007 0:54
Sempre podem enviar els marrans pixa-esprais a Berlín perquè intentin fer el que perpetren per aquí i tastin el tractament que el món civilitzat dispensa a aquesta colla de delinqüents.aim ha escrit:Si la poso es més que res pel fet que no m'esperava trobar-me en mig d'una estació d'un dels barris més o menys pobres de Berlín amb un tren històric en perfecte estat de conservació, a l'aire lliure i que segurament encara funciona perfectament, vaja, més o menys el que podem trobar per aquí