Túnels del Garraf ha escrit:Una foto:
Encara que es una mica tard, jo aixo també o vaig veure quant estava a la meva antiga escola, va ser molt divertit veurel passar, pero no em van deixar sortir

Hora i data actual: 16 set. 2025, 15:33
Entrada Autor: pol » 27 oct. 2007, 19:26
Túnels del Garraf ha escrit:Una foto:
Entrada Autor: faristol » 28 oct. 2007, 18:00
Entrada Autor: Fran-Ikarus » 28 oct. 2007, 18:02
Entrada Autor: BRILL 18 » 28 oct. 2007, 19:32
Entrada Autor: sigfrid440s » 29 oct. 2007, 19:59
Entrada Autor: Mortadel·lo » 17 des. 2007, 14:03
detall extra-friki, les portes dels 1000-1100 són reversibles, és a dir tant serveixen per la part dreta com per l'esquerra, perquè l'altre dia vaig pujar a un 1100 que portava portes amb la plaqueta que comentàveu...però una de les plaques estava a l'extrem de porta que toca al tren, no se si m'explico.BRILL 18 ha escrit:Efectivament, aquesta plaqueta, es va possar a les portes !de les primeres unitats 1000, les que venien d'Alemania, !, i tapaven una mena de cavitat, que be podia ser per obrir les portes manualment.
Lo que es sorprenent es que sigui un 1100 qui las porti, aixi deu ser aprofitament de recambis,, supuso que en el seu dia quan van desmontar aquestas portes, les deurian guadar per si de cas,i voila,ara la tenim en funcionament, realment es curios.
No crec que TMB tingui que comprar peçes per els 1100 a OCSAL, a preu de desguas
Entrada Autor: pol » 17 des. 2007, 20:49
seran reversibles o es que els que le sva possar estava una mica... i les va enclastar a la força, per que diria que hi ha més espai del vidre de un extrem que a l'altreMortadel·lo ha escrit:detall extra-friki, les portes dels 1000-1100 són reversibles, és a dir tant serveixen per la part dreta com per l'esquerra, perquè l'altre dia vaig pujar a un 1100 que portava portes amb la plaqueta que comentàveu...però una de les plaques estava a l'extrem de porta que toca al tren, no se si m'explico.BRILL 18 ha escrit:Efectivament, aquesta plaqueta, es va possar a les portes !de les primeres unitats 1000, les que venien d'Alemania, !, i tapaven una mena de cavitat, que be podia ser per obrir les portes manualment.
Lo que es sorprenent es que sigui un 1100 qui las porti, aixi deu ser aprofitament de recambis,, supuso que en el seu dia quan van desmontar aquestas portes, les deurian guadar per si de cas,i voila,ara la tenim en funcionament, realment es curios.
No crec que TMB tingui que comprar peçes per els 1100 a OCSAL, a preu de desguas
Entrada Autor: BCN06 » 21 des. 2007, 13:49
Entrada Autor: Miquel » 21 des. 2007, 19:48
A hora punta entre La Pau i Passeig de Gràcia he vist 4 1100 i 6 2100, jo he anat amb un 1100 i era el 1170.BCN06 ha escrit:Avui he agafat la L4 des de La Pau fins a El Maresme | Fòrum, i m'ha tocat un 1100.
Durant uns moments m'he pensat que el 9000 que havia agafat a la L2 m'havia transportat al passat, ja que entre aquestes dues estacións nomes he trobat 1100!!!!
Per cert, la megafonia dels 1100 fa un soroll estrany, no s'assembla pas a el soroll que feien els 1000.
Com es que l'han canviat si retiraven la sèrie de seguida.
Entrada Autor: Fran-Ikarus » 24 des. 2007, 16:07
Entrada Autor: josep_serre » 24 des. 2007, 23:00
Entrada Autor: Fran-Ikarus » 24 des. 2007, 23:08
Entrada Autor: Vox » 25 des. 2007, 17:54
Entrada Autor: Fran-Ikarus » 25 des. 2007, 18:04
Torna a “Material rodant ferroviari”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025