Seguiment de 1100s a la L4

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » 27 oct. 2007, 19:26

Túnels del Garraf ha escrit:Una foto:


Encara que es una mica tard, jo aixo també o vaig veure quant estava a la meva antiga escola, va ser molt divertit veurel passar, pero no em van deixar sortir :twisted:. I ja sa sap si sen conservara algun, pobres 1100 aixi estan:mort



Vox
N8
N8
Entrades: 1263
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » 28 oct. 2007, 00:39

Avui, 1114 i 1111.

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » 28 oct. 2007, 16:33

Algu hem pot dir que es aixo, que esta a les portes dels 1100, si la feu gran es veu millor.
Fitxers adjunts
1100 cosa rara.jpg
1100 cosa rara.jpg (59.14 KiB) Visualitzat 4227 cops



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » 28 oct. 2007, 18:00

Hola pol, a risc de equivocar-me em sembla que aixo es un txapa rematxada que la van posar per tapar una especie de "uñero" o cavitat com per obrir aquetses portes amb la ma, bastant inutil i potser perillos si posaves alla la al obrir-se, en la foto que poses em sembla que la porta que te aixo es mes antiga que l'altre.

Crec recordar que era aixo, a veure si trobo alguna foto on es vegi



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5809
Ubicació: La Gran Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 28 oct. 2007, 18:02

Devem tenir telepatia, perquè divendres al vespre anava jo a dintre del 1142 i m'estava preguntant exactament el mateix.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » 28 oct. 2007, 19:32

Efectivament, aquesta plaqueta, es va possar a les portes !de les primeres unitats 1000, les que venien d'Alemania, !, i tapaven una mena de cavitat, que be podia ser per obrir les portes manualment.
Lo que es sorprenent es que sigui un 1100 qui las porti, aixi deu ser aprofitament de recambis,, supuso que en el seu dia quan van desmontar aquestas portes, les deurian guadar per si de cas,i voila,ara la tenim en funcionament, realment es curios.
:) No crec que TMB tingui que comprar peçes per els 1100 a OCSAL, a preu de desguas



Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » 28 oct. 2007, 20:24

Jo des de fa molt temps que em preguntava que era, i diria que ni han uns quant que o tenen. Gracies per a la informacio. Per sert si algu te la foto del 1000 on es veigi aixo que la possi.



Avatar de l’usuari
sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: sigfrid440s » 29 oct. 2007, 19:59

Una dada molt interesant.

Secrets de la serie 1000 surten a la llum. :)



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1371
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » 02 nov. 2007, 23:33

02/11/07:

M-1411-M-1144-1143
M-R-M-1112-1111

Els dos cops ha passat primer un 2100, que he deixat passar per agafar el 1100 que anava darrere :D



Vox
N8
N8
Entrades: 1263
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » 03 nov. 2007, 03:58

2-11-07:

1166

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » 06 nov. 2007, 18:32

Jo avui he vist al 1110 i el 1209.(6-11-2007)


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » 17 des. 2007, 14:03

BRILL 18 ha escrit:Efectivament, aquesta plaqueta, es va possar a les portes !de les primeres unitats 1000, les que venien d'Alemania, !, i tapaven una mena de cavitat, que be podia ser per obrir les portes manualment.
Lo que es sorprenent es que sigui un 1100 qui las porti, aixi deu ser aprofitament de recambis,, supuso que en el seu dia quan van desmontar aquestas portes, les deurian guadar per si de cas,i voila,ara la tenim en funcionament, realment es curios.
:) No crec que TMB tingui que comprar peçes per els 1100 a OCSAL, a preu de desguas
detall extra-friki, les portes dels 1000-1100 són reversibles, és a dir tant serveixen per la part dreta com per l'esquerra, perquè l'altre dia vaig pujar a un 1100 que portava portes amb la plaqueta que comentàveu...però una de les plaques estava a l'extrem de porta que toca al tren, no se si m'explico.


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » 17 des. 2007, 20:49

Mortadel·lo ha escrit:
BRILL 18 ha escrit:Efectivament, aquesta plaqueta, es va possar a les portes !de les primeres unitats 1000, les que venien d'Alemania, !, i tapaven una mena de cavitat, que be podia ser per obrir les portes manualment.
Lo que es sorprenent es que sigui un 1100 qui las porti, aixi deu ser aprofitament de recambis,, supuso que en el seu dia quan van desmontar aquestas portes, les deurian guadar per si de cas,i voila,ara la tenim en funcionament, realment es curios.
:) No crec que TMB tingui que comprar peçes per els 1100 a OCSAL, a preu de desguas
detall extra-friki, les portes dels 1000-1100 són reversibles, és a dir tant serveixen per la part dreta com per l'esquerra, perquè l'altre dia vaig pujar a un 1100 que portava portes amb la plaqueta que comentàveu...però una de les plaques estava a l'extrem de porta que toca al tren, no se si m'explico.
seran reversibles o es que els que le sva possar estava una mica... i les va enclastar a la força, per que diria que hi ha més espai del vidre de un extrem que a l'altre



BCN06
N2
N2
Entrades: 15

Entrada Autor: BCN06 » 21 des. 2007, 13:49

Avui he agafat la L4 des de La Pau fins a El Maresme | Fòrum, i m'ha tocat un 1100.
Durant uns moments m'he pensat que el 9000 que havia agafat a la L2 m'havia transportat al passat, ja que entre aquestes dues estacións nomes he trobat 1100!!!!
Per cert, la megafonia dels 1100 fa un soroll estrany, no s'assembla pas a el soroll que feien els 1000.
Com es que l'han canviat si retiraven la sèrie de seguida. :x



Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » 21 des. 2007, 19:48

BCN06 ha escrit:Avui he agafat la L4 des de La Pau fins a El Maresme | Fòrum, i m'ha tocat un 1100.
Durant uns moments m'he pensat que el 9000 que havia agafat a la L2 m'havia transportat al passat, ja que entre aquestes dues estacións nomes he trobat 1100!!!!
Per cert, la megafonia dels 1100 fa un soroll estrany, no s'assembla pas a el soroll que feien els 1000.
Com es que l'han canviat si retiraven la sèrie de seguida. :x
A hora punta entre La Pau i Passeig de Gràcia he vist 4 1100 i 6 2100, jo he anat amb un 1100 i era el 1170.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5809
Ubicació: La Gran Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 24 des. 2007, 16:07

24/12/07: 1170-1418-1169-1172-1171


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » 24 des. 2007, 23:00

A tot això, el tema està clar quina esperança de vida els queda als 1100, les dades que m'han arribat és que es preveu que no arribin ja a l'estiu vinent.

Així doncs, arriba l'hora de la veritat, l'hora de veure com preserven un 1100 i que efectivament ho facin més enllà de les paraules i les fotocòpies col·locades a les cabines.

I pel que fa al fòrum seria qüestió també de preparar un comiat d'aquests trens.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5809
Ubicació: La Gran Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 24 des. 2007, 23:08

Doncs, si la reunió del Consell Assessor és semestral, i en aquesta del desembre no van dir-ne absolutament res... quan arribi la propera ha de ser quan estiguin retirant els últims :|


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Vox
N8
N8
Entrades: 1263
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » 25 des. 2007, 17:54

Hauriem de començar a parlar sobre aquesta questió. S'ha de preservar un 1100 i parlem de TMB :D

No falta gaire per a que hi hagi 15 s2100 a la L4 ì d'aquí no gaire començaran a arribar s9000 a mansalva així que sí, l'estiu 2008 podria ser la data de mort de les s1100 al metro de Barcelona.

Obrim un nou thread? o en parlem en aquest?

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5809
Ubicació: La Gran Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 25 des. 2007, 18:04

La meva conclusió és que, si volen preservar un 1100, ho faran i ens informaran de tot plegat d'aquí a sis mesos (pròxima reunió), i si no volen fer-ho, no ho faran i no diran res. Així de senzill i cru.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari”