Tercer carril aeri, 25000V, Sants.

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Tercer carril aeri, 25000V, Sants.

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 20/12/2007 16:33

Doncs això, les vies d'ample internacional a l'estació de Sants disposen de catenària rígida.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

BCN06
N2
N2
Entrades: 15

Entrada Autor: BCN06 » Dijous 20/12/2007 19:44

Igual que a Zaragoza:
Imatge



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4271
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dijous 20/12/2007 20:54

Adif està estudiant implantar-ho als túnels urbans de Barcelona.



Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Dijous 20/12/2007 20:56

I quin tipus de catenària és millor? :roll:



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4271
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dijous 20/12/2007 21:10

Depèn del què vulguis aconseguir i on la implantis.

Totes dues tenen avantatges i inconvenients.



Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Divendres 21/12/2007 16:53

Als túnels sembla la millor opció



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7260
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 24/12/2007 0:38

cristian26 ha escrit:I quin tipus de catenària és millor? :roll:
Resumidament:
Avantatges de a (mal anomenada) catenària rígida: és més segura que la convencional, ja que minimitza la possibilitat d'enganxaments i posterior trencadissa de catenària. També és més fàcil de mantenir.
Desavantatges: només és apta per baixes velocitats (trens convencionals) ja que té poca flexibilitat, i és molt més cara d'instal·lar.

Per això, es fa servir en zones per les quals passen molts trens i ho fan a velocitats baixes, típicament metro, estacions i trams urbans centrals de les línies, etc.



Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Dilluns 24/12/2007 14:34

wefer ha escrit:
cristian26 ha escrit:I quin tipus de catenària és millor? :roll:
Resumidament:
Avantatges de a (mal anomenada) catenària rígida: és més segura que la convencional, ja que minimitza la possibilitat d'enganxaments i posterior trencadissa de catenària. També és més fàcil de mantenir.
Desavantatges: només és apta per baixes velocitats (trens convencionals) ja que té poca flexibilitat, i és molt més cara d'instal·lar.

Per això, es fa servir en zones per les quals passen molts trens i ho fan a velocitats baixes, típicament metro, estacions i trams urbans centrals de les línies, etc.
Moltes gracies per l'expliació :smile



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”