Tercer carril aeri, 25000V, Sants.
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Tercer carril aeri, 25000V, Sants.
Doncs això, les vies d'ample internacional a l'estació de Sants disposen de catenària rígida.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Adif està estudiant implantar-ho als túnels urbans de Barcelona.
- cristian26
- N7
- Entrades: 544
- Ubicació: Granollers
I quin tipus de catenària és millor? 

-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Depèn del què vulguis aconseguir i on la implantis.
Totes dues tenen avantatges i inconvenients.
Totes dues tenen avantatges i inconvenients.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7260
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Resumidament:cristian26 ha escrit:I quin tipus de catenària és millor?
Avantatges de a (mal anomenada) catenària rígida: és més segura que la convencional, ja que minimitza la possibilitat d'enganxaments i posterior trencadissa de catenària. També és més fàcil de mantenir.
Desavantatges: només és apta per baixes velocitats (trens convencionals) ja que té poca flexibilitat, i és molt més cara d'instal·lar.
Per això, es fa servir en zones per les quals passen molts trens i ho fan a velocitats baixes, típicament metro, estacions i trams urbans centrals de les línies, etc.
- cristian26
- N7
- Entrades: 544
- Ubicació: Granollers
Moltes gracies per l'expliaciówefer ha escrit:Resumidament:cristian26 ha escrit:I quin tipus de catenària és millor?
Avantatges de a (mal anomenada) catenària rígida: és més segura que la convencional, ja que minimitza la possibilitat d'enganxaments i posterior trencadissa de catenària. També és més fàcil de mantenir.
Desavantatges: només és apta per baixes velocitats (trens convencionals) ja que té poca flexibilitat, i és molt més cara d'instal·lar.
Per això, es fa servir en zones per les quals passen molts trens i ho fan a velocitats baixes, típicament metro, estacions i trams urbans centrals de les línies, etc.
