Si n'hi ha un, us prego que hi mogueu aquest missatge.
Bé, fins aquests dies de la Mercè no havia tingut ocasió de veure-les. Les he vistes en tres estacions de L4 (Ciutadella-Vila Olímpica, Jaume I i Selva de Mar), i la meva primera impressió és força bona. Sobretot pel que fa a les pantalles "de vestíbul", ja que et serveixen molt per valorar si val la pena apressar-se o no pas (per exemple en el cas de Ciutadella-Vila Olímpica, on el recorregut des de la boca fins que arribes a l'andana és força llarg)






