Quina ratxa portem...
https://www.3cat.cat/3catinfo/una-fuita ... a/3421758/
Almenys 3 ferits en una explosió per una fuita de gas en unes obres del metro a la plaça de Sants de Barcelona
L'origen seria el trencament d'una canonada de gas aquesta tarda i s'ha encès a la nit
Almenys tres ferits arran d'una fuita de gas, iniciada la tarda d'aquest dimecres que ha desencadenat en una gran flamarada aquesta nit a l'estació de la plaça de Sants, a Barcelona, entre l'L5 i l'L1, arran d'unes obres que s'hi estan fent d'accessibilitat.
L'origen de la fuita de gas seria el trencament d'una canonada de gas, que hauria començat a la tarda. Diversos operaris i els serveis d'emergència estaven treballant per controlar-la quan s'ha encès, ja al vespre, cap a les 10.
Els ferits serien operaris que estaven treballant en l'incident. Hi ha nou dotacions dels Bombers de Barcelona desplegades:
Propers talls del metro
- metring
- Administrador
- Entrades: 23954
- Membre des de: 04 març 2006, 13:28
- Ubicació: Fabra i Puig
-
unÀnec
- N5

- Entrades: 139
- Membre des de: 28 maig 2025, 11:13
Re: Propers talls del metro
Esperem que això no retardi massa la reobertura... És un dels principals trasbords de la xarxa
Ara que m'hi fixo, el que crema més alt és maquinària? sembla com una espècie de perforadora, seria una pèrdua important
Ara que m'hi fixo, el que crema més alt és maquinària? sembla com una espècie de perforadora, seria una pèrdua important